בשבת האחרונה, 9.11.02, התקיים מדרום לקיבוץ צאלים (או מצפון לרביבים, איך שבא), אירוע נוסף במסגרת מסעות הניווט המשותפים לגדי צוקר ונעם הימן. לא פחות מ-107 צוותים התייצבו לאירוע, מתוכם 35 רכובים על אופנועים.
כבעבר גם הפעם ניתנו מסלולים שונים לקטגוריית המקצוענים ולמשפחות. המקצוענים נהנו ממסלול מעגלי עם ניווט פשוט יחסית, באורך של 67 קילומטרים אותו היה עליהם להקיף ארבע פעמים. מסלול המשפחות חפף בחלקו את מסלול המקצוענים וסימן, בעזרת 16 נקודות ציון, ציר מעגלי באורך של כ-80 קילומטרים.
האופנועים היו הראשונים לזנק ומייד ניכר הקצב המהיר שבו רכב נדב לוגסי (ק.ט.מ). הוא הלך והגדיל את יתרונו על המתחרים האחרים עד שעמד על כ-17 דקות (!) בהקפה השלישית. אלא שאז נשרפו סלילי ההצתה בק.ט.מ 525 שלו והוא נותר לעמוד בצד לצפות באמנון ברדה (ק.ט.מ) חולף על פניו לניצחון. שועלי מהירות אחרים סבלו מתקרים (רז הימן), בירבורים (אביב קדשאי, ברק דודאי), שביזות (שגיא הימן, אוריה כרמלי), ופינו את השטח לרוכבים אחרים. עומרי סגל, בנו של הלל סגל המוכר שהתחרה על באגי, סיים שני בין האופנוענים.
ויקו אסולין (מיצובישי - אוטוויק) בלט שוב במהירות שבה חצה את שבילי החול של צאלים. הוא היה המהיר בקרב נהגי רכבי-השטח אך מרשים לא פחות היה האיש שלנו מדאקאר, דרור כהן (מיצובישי – חולון מוטורס) שסיים במקום שני מכובד בפאגרו-דיזל, רק שבע שניות אחרי אסולין. שלישי הגיע איציק בריל (מיצובישי – חולון מוטורס) גם הוא בפאג‘רו דיזל, שהיה מהיר ביותר עם רכב שהוכן באופן רציני מאוד.
לא הגיע לסיום עידו כהן שנתן הצגה עם הסונומה שלו (הנעה אחורית!) כשהוא מחליק בהיגוי יתר נפלא מפניה לפניה. הסונומה שנשמעה לא בריאה כבר מהזינוק נעצרה לבסוף עם תקלה טכנית. תקלה גם השביתה את שמחתו של הלל סגל המוזכר לעיל שקבע זמנים יפים עם הבאגי תוצרת-בית שלו (מנוע יונדאי 6V). איציק מיני, בהופעה נדירה, הגיע רכוב על מפלצת צהובה עתירת הספק וקולנית בהתאם. הכלי הגבוה ורך-המתלים, למרות שהיה מהיר מאוד בישורות, לא עמד בקצב של מכוניות הראלי.