'יוגו' פלורידה מ-1991
הנהלת פיאט הודיעה על רכישת רוב מניות יצרנית הרכב הסרבית צאשטאבה; הדיווח מדבר על 700 מיליון יורו שעברו ידיים בעסקה. הרכישה היא שיאו של מו"מ מול ממשלת סרביה – הבעלים של הקונצרן – שתמשיך להחזיק 33% ממניות יצרנית הרכב צאשטאבה והמפעלים השייכים לה (העסקה כוללת רק חברה זו ואינה מתייחסת לכל הקונצרן).
פיאט רוכשת את צאשטאבה
צילום: מנהל 
צאשטאבה - השם, ככל הנראה, יעלם בקרוב
 
ממשלת סרביה מצידה תשקם ותחדש את המפעל הראשי בעיר קראגוז'בק בעלות של 100 מיליון יורו נוספים, מפעל שאמור לייצר החל משנת 2011 200,000 (!) כלי רכב מדי שנה; מפיאט נמסר כי מדובר במכוניות נוסעים חדשות המיועדות בעיקר לשווקי מזרח אירופה ומדינות מתפתחות, בדומה למהלך של ניסאן-רנו עם דאצ'ה. בנוסף בכוונת פיאט להשקיע בבניית לפחות עוד 2 מפעלים בסרביה, מפעלים שייצרו גרסאות "מזרח אירופאיות" של משאיות, אוטובוסים ומסחריות של איווקו, חברה-בת של פיאט.
קונצרן צאשטאבה הסרבי (Zastava) החל בייצור כלי רכב ב-1955, עת החל לייצר דגמי פיאט עבור השוק המזרח-אירופאי/קומוניסטי.
 
ייצור כלי הרכב הפרטיים מהווה רק חלק מכלל פעילויות הקונצרן; בין היתר מייצר צאשטאבה כלים חקלאיים, משאיות וכלי נשק (בין היתר את אקדחי CZ המוכרים גם במחוזותינו Crvena Zastava). בשנות ה-70' וה-80' ניסה הקונצרן לחדור לשווקי המערב – בכלל זה אפילו לארה"ב – עם המותג Yugo, אך ללא הצלחה ראויה לציון. בשנים האחרונות היתה צאשטאבה הלכה למעשה כמעט ולא פעילה, בעיקר בשל התהפוכות הפוליטיות ומדיניות ששטפו את סרביה בעת האחרונה ומאז תחילת שנות ה-90' הוקפא השת"פ ארוך השנים עם פיאט, כאשר הפרי האחרון לשת"ף זה הנה גרסה סרבית לפונטו שנקראת '10' ויועדה לשוק המקומי ולמדינות הגוש המזרחי לשעבר.