סיטרואן החליטה לרכז תשומת לב מחודשת ל-C3 פלוריאל המזדקנת (כבר חמש שנים איתנו) ובמקביל לפרוט על נימי הנוסטלגיה, כל זאת במגרשה הביתי.
מחווה לדה-שבו: סיטרואן C3 פלוריאל צ'רלסטון
צילום: מנהל
האוריגינל משנות ה-80' - 2CV ('דה-שבו' בעברית) בסכימת הצביעה הנודעת, שגם היא, למעשה, מחווה לצביעה הדו-גוונית משנות ה-30'
לקראת תערוכת פריז מציגה החברה גרסה מיוחדת הזוכה לכינוי המלא C3 Pluriel Charleston. למי מכם ששם זה אינו אומר דבר נציין כי הוא מחייה סכימת צביעה פופולרית מאד של הדה-שבו משנות השמונים (ראו תמונות) אשר בעצמה חוגגת השנה 60 שנה מיום הצגתה בתערוכת פריז 1948. הצביעה בעלת שני גוונים (אפשר היה לבחור בין שלושה שילובים: אדום בורדו – שחור, צהוב – שחור ואפור – שחור) הייתה רמת גימור גבוהה בדה-שבו של שנות ה-80 ונמכרה החל מ-1980 במקביל לדגמי הקלאב והספיישל ועד תום הייצור ב-27 ביולי 1990. ה-C3 מוצגת עם הצביעה הנחשבת לפופולרית ביותר, אדום בורדו – שחור.
הפלוראיל צ'רלסטון רחוקה מהספרטניות של הדה שבו עם רמת גימור גבוהה הכוללת גג זכוכית מושחר, ריפודי עור ונגיעות כרום רבות. כמו כן מוצגים במהדורה זו חישורי 15 אינץ' מאלומיניום יחודיים עם חיפוי במרכזם, ממש כמו פעם...
מחווה לדה-שבו: סיטרואן C3 פלוריאל צ'רלסטון
צילום: מנהל
C3 Pluriel Charleston - ה-C3 היקרה אי-פעם ואחת הסיטרואן היקרות בכלל...
ה-C3 Pluriel Charleston תוצע למכירה ברחבי אירופה מיד לאחר תערכות פריז. מחיר לא נמסר אולם בהתחשב בעבודה שהמכונית מבוססת על רמת הגימור הגבוהה המחיר יהיה ככל הנראה צפונית ל-30,000 דולר!
מחירה של הדה-שבו צ'רלסטון אגב, עמד על 6,495$ כחדשה בשנת 1985. העממיות נעלמה ללא שוב.
*גילוי נאות: בבעלות הכותב דה-שבו, מכאן שתתייחסו להתלהבותו בעירבון מאוד מוגבל... (המערכת)