מאז נדחקו רגלי הסטיישן על ידי המיניוואן בשוק האמריקני, נדיר ביותר לפגוש במכוניות מתוצרת מקומית המוצעות גם כסטיישן. אבל במפגש פבל-ביץ' היוקרתי במונטריי שבקליפורניה הציגה קאדילק – דווקא קאדילק – גרסת-סטיישן חדשה ל-CTS, המכונה Sport Wagon (במקביל ל-CTS הרגילה שמכונה שם Sport Sedan), המיועדת לשיווק ברחבי העולם כולל ארה"ב. אמנם בשוק האירופי כבר משווקת קאדילק את ה-BLS סטיישן, אך בשוק האמריקני תהיה זו הקדילאק-סטיישן הרשמית הראשונה אי-פעם (גרסאות סטיישן של דגמי קאדילק יוצרו בעבר על-ידי סדנאות-מרכב חיצוניות, לא באופן רשמי).בצד המכני זהה ה-CTS סטיישן לסדאן, אך היא מציעה כמובן נפח הטענה גדול יותר ואפשרויות טיפול נוחות במטען. היא תנסה להתחרות בגרסאות-סטיישן של מותגי היוקרה האירופיים – אודי A6 אוואנט, מרצדס E-קלאס טורינג וב.מ.וו סדרה 5 טורינג.
ה-CTS סטיישן תצא לשוק באביב 2009, ואחריה צפויה להגיע גרסת הקופה שהוצגה כאבטיפוס בתערוכת דטרויט האחרונה.