הונדה ישראל צפויים להתחיל בשיווק הונדה סיוויק טייפ R החדשה, ממש בקרוב. למקרה ששכחתם, הגרסה החזקה החדשה לסיוויק האירופאית היא ממש ממש חזקה - הונדה לא הלכו כאן על ספורט-אלגנט באמצע הדרך, אלא לחצו על המצערת עד הסוף.
הונדה סיוויק טייפ R חוזרת - בקרוב
צילום: מנהל
בחזית ההוט האצ' היפנית שוכן מנוע 2.0 ליטר טורבו חדש, המייצר כאן 310 כ"ס ומשודך - הללויה! - לתיבה ידנית עם 6 הילוכים. ההאצה למאה קמ"ש אורכת 5.7 ש' קצרות והמהירות המרבית היא 270 קמ"ש. כדי לסייע לכל הכח הזה לעבור לגלגלים הקדמיים, מצויידת הסיוויק בדיפרנציאל מוגבל החלקה.
גם חיצונית הונדה לא הלכה על צנוע והמכונית החדשה כוללת את כל העיטורים הספורטיביים הנהוגים - ויותר, עם ספויילר אחורי אדיר ממדים וחישוקי "19 (235/35) המקנים לה מראה מאוד אגרסיבי. רמת הגימור תהיה גבוהה למדי ותכלול תאורת LED, מושבי ספורט ייעודיים עם ריפוד ודיפון מאלקנטרה, מפתח חכם - וכמובן מולטימדיה עם בלוטות' ומצלמת נסיעה לאחור.
אנשי הונדה, כפי הנראה, לא יצטנעו גם במחיר. נכון לעכשיו, באולמות התצוגה מדברים על כ-280,000-290,000 שקלים, שמציבים אותה קרוב מאוד לפולקסווגן גולף R ואודי S3, שמציעות שתיהן יתרון בדמות תיבה אוטומטית (שמהווה יתרון למרבית הרוכשים) והנעה כפולה - אבל הספק מעט נמוך יותר (280 כ"ס).
הונדה סיוויק טייפ R חוזרת - בקרוב
צילום: מנהל