זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות במשקפי שמש רודי פרוג'קט אייר-גריפ, בשווי 690 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל-[email protected] עד 25 לנובמבר. יש להשאיר פרטי התקשרות (שם מלא ומספר טלפון).
המערה שהופיעה בתמונה בחודש שעבר היא מערת זוטייה בנחל עמוד, הידועה גם (ואם לשפוט לפי התשובות - בעיקר) כמערת הגולגולת. שם זה ניתן לה על שום העובדה כי בחפירות שנערכו בה בשנת 1925 - החפירה הארכיאולוגית הפרה-היסטורית הקדומה ביותר בארץ ישראל - התגלה בה חלק מגולגולת של סוג אדם קדמון, שזכה לשם "האדם הגלילי". על פי ההערכות המקובלות, גולגולת זו שייכת למין אדם שקדם להומוסאפיינס, שחי באזור לפני 200,000 עד 400,000 שנים - מה שהופך אותה לגולגולת הקדומה ביותר שהתגלתה עד כה בארץ. ממצאים אחרים במערה - שפע כלי צור ועצמות חיות - מתוארכים ללפני 290,000 שנים עד 106,000 שנים. בערוץ הנחל, במרחק לא גדול ממערת זוטייה, ישנן עוד שלוש מערות שבהן נמצאו שרידים פרה-היסטוריים - מערת עמוד, מערת אמירה ומערת שובך, כך שאפשר לשלב טיול בנוף היפיפה של נחל עמוד עם שיעור בתולדות האדם הקדום בארץ ישראל.
הזוכה באוהל צל ג'רני של חברת גורו, בשווי 750 שקלים הוא ליאור כהן - שיוכל להצל על ילדיו הקטנים בטיולים שהם עושים.
זהה את האתר - וזכה בפרס (חודש נובמבר)
צילום: מנהל
הפרס החודש
משקפי שמש רודי פרוג'קט מדגם AIRGRIP מקולקציית 2017 בשווי 690 שקלים. האיירגריפ מתאימים במיוחד לפעילות ספורטיבית בזכות חרכי איוורור בעדשה, העוזרים למנוע הצטברות אדים על העדשות, וכריות גומי פריקות במוטות המשקפיים, המספקות אחיזה הדוקה ונוחה בראש.