דייויד הסלהוף, מהכוכבים הבולטים של הטלוויזיה האמריקנית בשנות ה-80, עומד לעשות קאמבק. הסלהוף הודיע למעריציו כי בימים אלה מתחילות עבודות ההפקה לקראת חזרת אחת התוכניות המיתולוגיות - אביר על גלגלים (Knight Rider). הסלהוף התפרסם, מלבד תפקידו ב"משמר המפרץ", בסדרה על לוחם בפשע שנוסע במכונית מדברת ועמוסת גאדג'טים.
הסדרה, ששודרה בסך הכל ארבע שנים (1986-1982), זכתה למעמד קאלט ולמיליוני אוהדים בכל רחבי העולם. הגיעו בעקבותיה סרטים וסדרות המשך, האחרונה שבהן בכיכוב "בנו" של מייקל נייט, הדמות אותה שיחק הסלהוף. אלא שסדרה זו, שעלתה לשידור בשנת 2008, נכשלה וירדה מהמסך לאחר עונה אחת בלבד.
כעת, לאחר ששיחק בתפקיד אורח בסרט השני בסדרת "שומרי הגלקסיה", הסלהוף ובמאי הסרט הזה (ג'יימס גאן, שליהק אותו בגלל הערצתו לאביר על גלגלים), עובדים על השבת הסדרה לחיים. הסלהוף ציין כי הוא מתכוון לשחק בתפקיד המקורי, אך לא אמר אם גם קיט המקורי (KITT, ר"ת של Knight Industries Three Thousand - נייט תעשיות 3,000) יחזור לצידו.
נזכיר כי הרכב בסדרה המקורית התבסס על פונטיאק פיירבירד טראנס אם, בעוד שבסדרה מ-2008 קיט היה פורד מוסטנג שלבי (כחלק מעסקת חסות עם פורד). את קיט דיבב בסדרה המקורית וויליאם דניאלס, שחוגג השנה את יום הולדתו ה-90.
הסלהוף בן ה-65 התייחס אף הוא לעניין הגיל, ואמר כי "האנשים שראו את החידושים הקודמים של אביר על גלגלים לא אהבו אותם, אז אני אומר שזה (החידוש, ר.צ) יהיה נאמן למה שהיה. תנו לי להיות האיש המבוגר, תנו לי להיות דבון (ראש הארגון הממשלתי שמסייע להסלהוף בסדרה, ר.צ). אני לא יכול לרוץ, אני לא יכול להילחם, אני לא יכול לקפוץ, אבל אני עדיין יכול לנהוג".