חברת קומסקו – המייבאת ציוד מכני הנדסי של מותגים כמו JCB, פוטין, טאסאב וטרקס – רכשה 25% ממניות UMI. חברת קומסקו פועלת בשוק מאז 1963, וחיים דנון, כיום בעל השליטה, עובד בה מאז 1970. בחודש מארס 2017 מכר דנון את חלקו בחברת קרסו שעמד על 12.3% בתמורה ל-320 מיליון שקל. חברת קומסקו משווקת בישראל את משאיות פורד המיובאות על-ידי דלק מוטורס.
 
לבעלות מלאה – וממנה
בסוף 2016 השלימה חברת המזרח שבבעלות משפחת עיני את רכישת הבעלות המלאה על UMI, לאחר שרכשה 46% ממניות UMI מקבוצת קרדן, שותפתה מזה שנים ארוכות ביבוא הרכב. UMI היא יבואנית מותגי ג'נרל מוטורס בישראל, שברולט וקאדילק, ובעתיד הלא רחוק צפויה להחזיר לשוק המקומי גם את ביואיק.

UMI מחזיקה בשליטה גם באוטו איטליה, יבואנית מזראטי ופרארי (שם היא שותפה עם סמל"ת, יבואנית פיאט-קרייזלר וסובארו). חברת הבת של UTI , UMI, עוסקת ביבוא רכב מסחרי ומשאיות של איסוזו, ואילו חברת הבת UTS פועלת בתחום ההשכרה והליסינג באמצעות חברת אוויס. חברת המזרח היא יבואנית מותגי JLR, יגואר ולנד רובר, ונציגה של גרייטוול בארץ.

חברת קומסקו רוכשת 25% מהבעלות ב-UMI

 
חברת המזרח תחזיק עם מימוש ההסכם ב-75% מהון המניות וזכויות ההצבעה, ואילו קומסקו ב-25% מהם. לפי UMI לא יחולו שינויים מבניים או אישיים בחברה.