בליץ מוטורס, יצרנית הקטנועים החשמליים הישראלית, הודיעה על חתימת הסכם בינה ליבן אולטרה-צ'ארג (גם חברה ישראלית, נסחרת בבורסה באוסטרליה) לפיתוח דור חדש של סוללות ליתיום-יון עבור קטנועי החברה. היקף ההסכם עומד על מינימום של ארבעה מיליון דולר.
 
הסוללות החדשות, כך בליץ, יאפשרו לקטנועי החברה להכפיל את טווח הנסיעה, בכך להגיע לטווח מירבי של 200 ק"מ בחלק מהקטנועים. בנוסף, בליץ מדווחת כי תהיה אפשרות להחלפה מהירה וקלה של הסוללות, כך שבתוך דקות הקטנועים יוכלו לחזור לכביש. בשורה של ממש לשוק המוסדי, שכן בליץ מפגינה נוכחות חזקה בתחום (פיצה האט, מד"א, דומינוס, דואר ישראל ועוד רכשו את קטנועי החברה).
 
בהמשך החברה תבחן אפשרות לפרישת רשת סוללות בתחנות שירות ייעודיות במרכזי הערים הגדולות. פתרון דומה לזה שהציגה בטר פלייס המנוחה לבעיית הטווח.
 
מנכ"ל בליץ מוטורס רפאל מוזינסקי אמר "...אנו מאמינים שהכפלת טווח הנסיעה והאפשרות להחלפת סוללות יאפשרו ליותר עסקים ואנשים פרטיים להצטרף למהפכת התחבורה החשמלית". מנכ"ל אולטרה-צ'ארג קובי בן שבת הוסיף "...למרות שהחברה נסחרת באוסטרליה, אנחנו קודם כל חברה ישראלית, ואנחנו גאים להיות שותפים לחזון המפכה החשמלית בישראל".