גיליון 388 של מגזין 'אוטו' עושה את דרכו בימים אלה למנויים ולדוכנים ברחבי הארץ.
 
אז מה מחכה לכם החודש? מגוון טורים ודעות וראיונות עם בכירי תעשיית הרכב בעולם – מנהל השיווק של פולקסווגן מספר על התכניות לעתיד, נשיא סיאט מרחיב על המותג הספורטיבי 'קופרה' ובכירים בטויוטה הודו שהם מנסים להחזיר את הריגוש למכוניותיהם.
 
תוכלו לקרוא גם בהרחבה על השקות מחו"ל למכוניות שיגיעו ארצה ממש בקרוב – פולקסווגן טוארג, אודי A6, סיטרואן C5 איירקרוס (כולל ראיון עם מנהלת המותג) ואפילו רנו מגאן RS החדשה!
 
החודש במגזין אוטו – גיליון 388


בארץ בחנו החודש בעיקר רכבי פנאי, סימן נוסף למשקל שיש להם בשוק המקומי, ובכלל. בדקנו את אופל קרוסלנד X החדש שמתמודד בקבוצת רכבי הפנאי הקטנים ואת סקודה קארוק שקורא תיגר על מובילי השוק הקוריאנים. גם מיצובישי אקליפס הגיע למבחן ובצד היוקרתי נספר לכם שתפגשו ביגואר E-פייס החדש והמסקרן. אבל פסגת הפנאי הפעם נוגעת לכלים גדולים שיכולים לרדת לשטח ממש – מבחן השוואתי בין לנד רובר דיסקברי 5 לג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק.

החודש במגזין אוטו – גיליון 388

 
בחנו גם את קיה פיקנטו עם מנוע 1.0 ל' ותיבה ידנית, והיא הזכירה לנו למה אהבנו פעם מכוניות מיני קטנות. בנוסף נסענו על יונדאי i30, אודי A4 ומרצדס S560 החדשה.

החודש במגזין אוטו – גיליון 388

 
לכבוד האביב, שפינה את מקומו מהר מאוד לקיץ החם, יצאנו עם ארבע מכוניות קטנות ופתוחות שמוכיחות – לא חייבים לשלם המון כדי ליהנות מקצת שמיים.

החודש במגזין אוטו – גיליון 388

 
כל אלה ועוד המון (מוסף רכב כבד שיצא החודש, למשל) מחכים לכם בגיליון 388.
 
להזמנת מנוי שיגיע עד לביתכם צרו איתנו קשר בטלפון 03-5734044 או במייל [email protected]