עובדי התעשייה האווירית השתתפו בסוף השבוע שעבר באירוע "פרא גרוטראלי". עמותת "גרוטראלי", שמקיימת את מירוצי השטח לכלי רכב ישנים וזולים, החליטה כי תפעל להגשמת חלומותיהם של 14 ילדים בעלי צרכים מיוחדים הכמהים לנהוג. לצורך כך העמותה הקימה 14 צוותים למימוש החלומות.   

מהנדס מהתעשייה האווירית, שתחביבו הוא ספורט מוטורי, הצטרף לאחד הצוותים כאדם פרטי. הוא החליט לעניין את התעשייה האווירית במיזם, הוא פנה למשאבי אנוש והרעיון התקבל בחום ועם הרבה מוטיבציה. 

הרעיון היה לבנות כלי רכב שיתאים לאברהם, ילד מיוחד עם צרכים מיוחדים, שרצה להשתתף במרוץ. הנושא תוקשר לאנשים הטובים, המקצועיים והאכפתיים בחברה, חצה חטיבות ומפעלים וסביב הרעיון התגבש צוות עבודה.

עובדי התעשייה האווירית הגשימו חלום לאברהם מירושלים


הדגם הראשוני של הרכב שודרג, כדי שיתאים לכל צרכיו של אברהם בצורה הטובה ביותר. כל אחד מהמשתתפים תרם מידיעותיו, מקצועיותו, ניסיונו וכישוריו.

עובדי התעשייה האווירית הגשימו חלום לאברהם מירושלים


מספר ימים לפני המרוץ, הוזמן אברהם מירושלים, יחד עם אימו, מנכ"ל "גרוטראלי" וראש הצוות, לביקור בתעשייה האווירית בכדי לבדוק את התאמת הרכב אליו. הכיסא הותאם, הג'ויסטיק הוזז, נבנו הגנות והתאמות.

חלומו של אברהם היה לנהוג ברכב שחור עם "תותחים", כמו בסרט "מקס הזועם". פחות מחודש לאחר שהתגבש צוות הפרויקט, הסתימה בניית הרכב לפי מפרט החלומות: שחור, חשמלי, עטור מדבקות ועם "רובה".

עובדי התעשייה האווירית הגשימו חלום לאברהם מירושלים


לבסוף, ביום שישי האחרון עלה אברהם למסלול הקארטינג בבית ברל, כשהוא נוהג בעצמו ברכב.
הרגע הזה, של להיות עדים לחיוך הרחב ולאושרם של אברהם ואימו, שציינה כי "לראשונה לאחר שנים מישהו הגשים לאברהם חלום", היה שווה את כל שעות העבודה הרבות שכל אחד ואחד מהצוות נתן ותרם בחודש האחרון.

עובדי התעשייה האווירית הגשימו חלום לאברהם מירושלים

 
הטכנולוגיות של התעשייה האווירית והיכולות שלה, המוכרות מתחום התעופה, יכולות להיות מתורגמות לנושאים מגוונים. החברה, שרואה בתרומה לקהילה ערך מרכזי, מעודדת את עובדיה להגשים חלומות. כי לפעמים המעט שאפשר לתת לאחד, הוא עצום עבור האחר כי כמה טוב שיש אהבת חינם...

הכתב הינו עובד התעשייה האווירית