שבועיים אחרי הקדימון הראשון וימים ספורים לפני החשיפה המלאה, מרצדס מעניקה הצצה נוספת לעיצוב ה-CLA החדשה, גרסת הסדאן-קופה המהודרת של ה-A-קלאס. הגרסה החדשה תגיע גם לישראל - לקראת אמצע השנה.

בתערוכת הטכנולוגיה CES לאס וגאס, שתיערך השנה ב-12-8 בינואר, מרצדס תציג את ה-CLA בהופעת בכורה עולמית. היא תתבסס על אותה פלטפורמה ואותם מכלולים כמו ה-A-קלאס סדאן, אך תציע גג נמוך יותר ומבנה דמוי-קופה, למי שמתעדף עיצוב על-פני שימושיות.

בקדימון החדש, סרטון וידאו קצרצר, נראה לרגע קט תא הנוסעים בצילום חלקי מלמעלה. בסרטון ניתן להתרשם מאחד החידושים הטכנולוגיים שתציע ה-CLA - תאורת תא נוסעים דינמית, שמזהה את תנועת היד ומפעילה בהתאם את אחת (או יותר) מנורות הלד לשיפור הראות. בדוגמה שלפנינו, התאורה עוקבת אחרי יד הנהגת ומאירה את ההזמנה לתערוכת CES, המונחת על כיסא הנוסע.



כמו בדור היוצא, מרצדס תציע את ה-CLA גם בגרסת שוטינג ברייק (שילוב בין קופה לסטיישן), עם חמש דלתות. בשלב זה לא ברור אם השתיים יוצגו ב-CES, או רק הקופה ארבע דלתות. הסיכויים לראות את השוטינג ברייק בישראל נמוכים (בדור היוצא היא לא הגיעה אלינו).

מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, נמסר כי ה-CLA החדשה תגיע לישראל ברבעון השני של 2019, ככל הנראה לקראת חודש יוני. כיום המשפחתית-קופה הקטנה במבחר מרצדס, מוצעת במחיר התחלתי של 247,000 שקל (CLA 180). גרסת AMG עולה החל מ-470 אלף שקל (CLA 45).



מרצדס לא מפרסמת בינתיים תמונות מלאות של המכונית, למעט תמונה חשוכה אחת שפורסמה בעבר, והפכה מאוחר יותר לסרטון קצר שמדגיש את תאורת הלד. ה-CLA וה-A-קלאס צפויות לחלוק מכוללים רבים - כולל מנועים ותיבות הילוכים, טכנולוגיות בטיחות ואבזור מותרות.