רכב הפנאי הגדול לקסוס RX עובר רענון של אמצע החיים. ארבע שנים אחרי שהוצג ושנתיים אחרי הצגת גרסת שבעה מושבים, ה-RX זוכה לעדכון קוסמטי קל ושדרוג לאבזור. שיווקו בישראל יחל בתחילת 2020, כך נמסר מחברת לקס מוטורס, יבואנית המותג.

במסגרת העדכון, לקסוס עדכנה קלות את העיצוב החיצוני והפנימי, בשינויים שניתן להגדיר כ"עדינים" בלשון המעטה. אם תרדו לפרטים, תמצאו חישוקים קלים חדשים, סבכה קדמית מעודכנת עם מסגרת חדשה, פגוש קדמי שונה ועדכונים ברוח דומה גם מאחור, כולם לטענת לקסוס במטרה להעניק לרכב מראה זורם וקוהרנטי מבעבר.

בתא הנוסעים יש עדכונים קלילים, חלקם כתוצאה מתוספת אבזור. למשל מסך המולטימדיה ("12.3) חדש וכולל אפשרות לתפעול במגע, בנוסף למתגים הפיזיים בתחתית הקונסולה ובין המושבים. מערכת המולטימדיה גם מציעה תאימות לשיקוף טלפונים (קארפליי ואנדרואיד אוטו).

לקסוס מחדשת את רכב הפנאי RX, בישראל ב-2020


לקסוס מבטיחה שיפור מורגש ליכולת הדינמית ולנוחות, תודות לשורה של שיפורים לקשיחות המבנית, למתלים, בלמים ועוד. בין היתר ישנם בולמי זעזועים חדשים שיפחיתו רעידות וקפיצות על שיבושים קטנים, מוטות מייצבים משודרגים לצמצום זוויות הגלגול ובקרת היציבות שודרגה, וכוללת גם תוכנית לבלימת גלגל פנימי בפנייה לצמצום לוחמת הגה ותת-היגוי בהאצה.

לקסוס מחדשת את רכב הפנאי RX, בישראל ב-2020


חלק מהשווקים יקבלו גם מערכת תאורה חדשה, שעושה שימוש בלהב מראה מסתובב. האור מדיודת הלד פוגע במראה המסתובבת במהירות ומוקרן לכביש, בדרך שלקסוס טוענת שיוצרת תאורה טבעית וברורה יותר מיחידת לד רגילה, תאפשר זיהוי מוקדם יותר של עצמים והולכי רגל בשול הדרך ופחות סינוור לבאים ממול.

לקסוס מחדשת את רכב הפנאי RX, בישראל ב-2020


מלבד זאת יוצעו מספר מערכות בטיחות, בהן בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה ורוכבי אופניים ביום, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי וזיהוי שלטים. בקרת שיוט אדפטיבית מוצעת אף היא.



לקסוס לא פרסמה מידע לגבי מנועים ותיבות הילוכים לשוק הישראלי. ה-RX ככל הנראה יוסיף להציע את אותם מנועים: 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 238 כ"ס (RX 300) וגרסת כלאיים עם 313 כ"ס ממנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר ושני מנועים חשמליים (RX 450h). זה האחרון מוצע בישראל גם בגרסת שבעה מושבים. שיווק ה-RX המחודש צפוי להתחיל אצלנו בתחילת 2020.