מומנטום, ארגון הגג של מקצועות הרכב, יחד עם יבואניות רכב ומכללות מכל רחבי הארץ, יערכו בחודש הבא יריד תעסוקה ראשון מסוגו בישראל, למקצועות הרכב. זאת, במטרה להכווין ולאתר את אנשי המקצוע המתאימים לקראת עתיד חשמלי ואוטונומי בתעשיית הרכב.

14 יבואניות ו-10 מכללות יציגו ויגייסו ביריד, שייערך ב-11 ביוני (שלישי) בין השעות 14:00 ל-20:00, בביתן 13 שבגני התערוכה בתל-אביב. הכניסה ליריד תהיה חינם - אך מותנית בהרשמה מוקדמת באמצעות אתר היריד.

במסגרת האירוע הראשון מסוגו, יתקיימו הרצאות על מקצועות העתיד, יוצגו מיצגים בנושא וגם יוצעו דוכני גיוס של יבואניות רכב וגופים אחרים המעוניינים לגייס עובדים בתחום. היריד אמור לסייע גם למי ששוקל עבודה בתחום, להבין את הדרישות והכיוון אליו הולכת התעשייה, לנוכח השינויים הרבים שצפויים בה בעשור הקרוב.

בשבוע הבא בתל-אביב: יריד תעסוקה למקצועות הרכב
יריד תעסוקה למקצועות הרכב - בקרוב בתל-אביב


בין היתר יושם דגש לעולם המכוניות החשמליות, שדורשות מומחיות שונה ממנועי בנזין ודיזל, טכנולוגיות מתקדמות למערכות בידור ובטיחות במכונית וכמובן המכוניות האוטונומיות, שדורשות גם פיתוח של טכנולוגיות מתקדמות, תוכנות וחומרה ייעודית. כל אלו הופכים את מקצוע הרכב מתחום "לואו-טק" קלאסי לקרוב יותר לעולם ה"היי-טק".