אין ספק שעבור כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, השקת מתיחת הפנים של מיצובישי ASX הוא אירוע משמעותי - אחרי הדגם רשם בשנתיים האחרונות מסירות מכובדות של כ-3,000 יחידות בשנה, ובכלמוביל משוכנעים שהם יכולים יהיו כעת להגיע לקצב של 4,000 אם רק יקבלו כמות מספקת (טיעון הזהב של יבואניות הרכב הישראליות בשנים האחרונות).
 
ארז סבג, ראש חטיבת מיצובישי בכלמוביל, מסביר כי היצרנית נמצאת בתנופה בישראל, עם התייצבות במקום החמישי בטבלת המסירות ועליות עקביות בשנתיים האחרונות מול כלל השוק שדווקא התכווץ.
 
אבל ביבואנית מיצובישי לא יסתפקו רק ב-ASX ומצפים לשנה רווית חידושים: היצרנית היפנית הקטנה אמורה לחגוג השנה שש השקות של דגמים וגרסאות בארץ - כבר בחודשים הקרובים יגיע אלינו מיצובישי טרייטון המחודש, עם מראה מודרני יותר ועדכונים טכניים.

​אחרי מיצובישי ASX: החידושים הבאים בישראל
מיצובישי טרייטון
 
לקראת סוף הרבעון הראשון של 2020 אמורה להגיע לכאן מיצובישי ספייס סטאר מחודשת ואחריה גרסת הסדאן, מיצובישי אטראז' המחודשת. עיקר השינוי בשתיהן יתמקד בעיצוב החיצוני וחשוב מכך, בתוספת מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות.

​אחרי מיצובישי ASX: החידושים הבאים בישראל
מיצובישי אטראז' (מימין) וספייס סטאר
 
השלב הבא במתקפת החידושים יגיע כנראה לקראת סוף 2020. בתקופה זו אמור להגיע אלינו מיצובישי אאוטלנדר חדש (שעוד לא נחשף רשמית), עם כמה רמות של חשמול ועם דמיון לרכב התצוגה אנגלברג טורר מתערוכת ג'נבה. האאוטלנדר אמור להיות גדול יותר וכנראה  שגם יקר מבעבר.

​אחרי מיצובישי ASX: החידושים הבאים בישראל
מיצובישי אנגלברג טורר
 
לקראת סוף שנה הבאה ביבואנית מעריכים כי תגיע אלינו גם גרסת כלאיים של מיצובישי אקליפס קרוס, שאף היא עדיין לא הוצגה רשמית.