מולטימדיה, סוללה, טעינה
גרסת התוכנה החדשה מכונה 'ME3' וזו כוללת שורת חידושים ושיפורים עבור הדגם. בעל הרכב יכול לנהל את טעינת הסוללה כך שתוגבל ל-80% טעינה, דבר האמור לשמר את יכולותיה לאורך זמן ולהוסיף מחזורי טעינה במהלך פעילותה. בנוסף, בטעינה מהירה במצב זה יוגבל קצב הטעינה כדי להמנע מקפיצות מתח.
השליטה בניהול הטעינה נעשית דרך מסך המולטימדיה בתפריט 'תחזוקת סוללה' החדש. הגרפיקה של תפריט הטעינה שונתה, ומשלבת כעת גם מפה של עמדות טעינה בהתאם לדרך.
מערך ניהול הסוללה שופר מעבר לכך, בדגש על הניהול התרמי שלה. בסקודה טוענים שהיא תגיע לטמפרטורת עבודה יעילה מהר יותר וזה ישפר את טווח הנסיעה בפועל בימים קרים. טעינה מהירה תתאפשר בקצב גבוה מאשר עד כה וההספק עד 135 ק"ו לפי גודל הסוללה.
לוח המחוונים עודכן וכולל גרפיקה משופרת וחיווי של אחוז האנרגיה הנותרת בסוללה, כולל בתצוגת המסך העילי שעודכנה אף היא.
בגרסאות ההנעה הכפולה נוסף מצב 'משיכה' המתאים לדרכים לא סלולות או חלקות והוא פעיל עד 20 קמ"ש.