קניית רכב היא עניין מורכב, בוודאי באקלים הנוכחי. עם למעלה מ-400 דגמי נוסעים, מבחר המכוניות המוצעות כיום בישראל גדול מאי פעם. מבולבלים? אתם לא לבד:

10 השאלות הנפוצות ביותר במוקד הייעוץ שלנו
1. היברידי או חשמלי?
2. איזו גרסה הכי כדאית?
3. מה זה אומר רכב אפס ק"מ?
4. כמה חשוב קילומטראז' נמוך?
5. כמה אוציא על תחזוקה ודלק?
6. כמה משמעותית רמת הגימור?
7. מהו הדגם המתאים ביותר עבורי?
8. האם עסקת ליסינג מתאימה עבורי?
9. איך שוק היד השניה של הרכב שאני רוצה לרכוש?
10. האם נכון לרכוש רכב פנאי גדול בזמן שרוב הזמן אני לבד באוטו?

מחפשים רכב חדש או משומש? דברו איתנו ב-3262*, הייעוץ חינם.
 
על שאלות אלו ואחרות אנו מספקים מענה במסגרת שירות הייעוץ שלנו, ובכך מסייעים לכם לבחור את הרכב הבא שלכם בקלות. אתם לא חייבים להסתמך על מילה טובה מחברים ומשפחה - הידע שלנו יכול לעזור לכם בעת הרכישה, החל מניתוח צרכים וכלה באיתור כלי הרכב ובמתן הצעות למימון.
 

חדש: ייעוץ ברכישת רכב יד שנייה
צילום: בן חסון

מתלבטים בין מספר דגמים שונים? עשו השוואת רכבים

12 שנה אבל מי סופר?
את שירות הייעוץ אנחנו מעניקים כבר למעלה מעשור, עם מאות לקוחות ביום שמחפשים מידע שמתעדכן בזמן אמת. הייעוץ ניתן על-ידי צוות המומחים שלנו שעברו הסמכה הכוללת היכרות מעמיקה עם שוק הרכב. צוות זה מורכב מאנשים שחיים ונושמים מכוניות, ובוחנים את כל הדגמים החדשים ביותר בשוק, בארץ ובעולם.

חדש: ייעוץ ברכישת רכב יד שנייה
צילום: שוקה כהן
 
בשנתיים האחרונות, שוק הרכב העולמי ובעקבותיו זה הישראלי, נאלץ להתמודד עם משוכה אחר משוכה – קורונה, צמות חשמל, כריית חומרים, ביקושי שיא לרכבים חשמליים ובעיות שינוע; כל אלה מונעות משטף הדגמים שהובטח לנו להגיע, ואלה שכן, מגיעים בכמויות מצומצמות מהמתוכנן.

כפועל יוצא, שוק היד השניה חווה צמיחה עצומה, כזו שטרם נראתה בארץ. לכן, התחלנו להעניק ייעוץ גם על רכבים משומשים. בסיס הנתונים שלנו כולל ידע רב בכל הנוגע לתקלות ובעיות של הדגמים השונים, אלו שנוטות לקרות בדיוק כשאחריות היצרן מסתיימת.

לא קונים לפני שמתייעצים
מחפשים רכב חדש או משומש? דברו איתנו ב-3262*, הייעוץ חינם.

חדש: ייעוץ ברכישת רכב יד שנייה
צילום: יח"צ