למרות שפיג'ו נטשה את תוכניותיה להשיק מחדש את המותג בצפון אמריקה, היא בחרה בתערוכת האלקטרוניקה בלאס וגאס כדי לחשוף מכונית קונספט שרומזת על עיצוב הדור הבא של רכבי המותג החשמליים. 

רכב הקונספט, שנקרא אינספשן (Inception, "נקודת התחלה" בתרגום חופשי), הוא סדאן עתידנית עם ארבעה מושבים שעושה שימוש בפלטפורמת STLA החדשה של סטלנטיס, המיועדת לכלי רכב חשמליים גדולים.

 מבחינה ויזואלית, יש קשר ברור לקונספט e-Legend של פיג'ו מ-2018, אבל הפעם נגיעות הרטרו לדגמי היצרן מהעבר פחות בולטות כדי ליצור מראה עתידני יותר; השבכה הקדמית והפנל האחורי הם למעשה מסכים דיגיטליים, עם תאורת לד, והאלמנט החיצוני הבולט ביותר הוא השמשה הקדמית הענקית שצוללת ממש לתוך האיזור בו יהיה מכסה המנוע בסדאן קונבנציונלית.

פיג'ו אינספשן קונספט - שפת העיצוב החדשה של פיג'ו
צילום: Peugeot

חדי העין והזיכרון ישימו לב שזהו הומאז' לעיצוב של מכונית העל פיג'ו אוקסיה משנת 1988, ואלמנט שמטשטש בחוכמה את הגבולות בין עיצוב פנים ועיצוב החוץ, לטענת החברה; הרעיון הוא שבמבט מלמעלה או מבפנים, מקבלים שטח חלונות ענק שמחבר בין הפנים לחוץ, אך כאשר רואים אותה בפרופיל, היא נראית כמו מכונית סדאן ספורטיבית טיפוסית. מאוד מחוכם.

הדלתות האחוריות הן דלתות התאבדות הנפתחות לאחור, ובדלת הנהג יש זיגוג ייחודי דרכו ניתן לראות מסך שמציג הודעות לנהג המתקרב (למשל: "אשתך ביקשה שתעצור בסופרפארם ותביא טיטולים". כן, גם בעתיד יסנג'רו אותך), אולם תא הנוסעים הוא החלק הבאמת עתידני בקונספט הזה. 

פיג'ו אינספשן קונספט - שפת העיצוב החדשה של פיג'ו
צילום: Peugeot

עיצוב תא הנוסעים מרמז על הדור הבא שיחליף את ה-i-קוקפיט של פיג'ו, וההשראה שלו היא ריבועית. האלמנט העיצובי הבולט ביותר הוא גלגל הגה מלבני בהשראת שלט של קונסולות משחקי וידאו, המשלב טאבלט במרכזו וארבע טבעות בקרה המופעלות על ידי האגודלים. זה נשמע כמו אחד השטיקים הפסאודו-עתידניים הרגילים של רכבי תצוגה, אולם פיג'ו מתעקשת שכלי רכב סדרתיים יהיו מצוידים בגלגל הגה דומה עד סוף העשור הנוכחי.

גלגל ההגה הייחודי מחובר לסרן הקדמי באמצעות טכנולוגיית steer-by-wire, כלומר ללא חיבור פיזי, ויכול להתקפל לתוך הדשבורד כאשר פונקציית הנהיגה האוטונומית (רמה 4) מופעלת. לוח המחוונים מאחוריו הוא מסך עגול יוצא דופן שפיג'ו מכנה Halo Cluster, והמושבים אמורים להתאים את עצמם למבנה הגוף של הנהג והנוסעים. 

פיג'ו אינספשן קונספט - שפת העיצוב החדשה של פיג'ו
צילום: Peugeot

מתחת לעור, נמצא החלק העכשווי ביותר בקונספט, כזה שנראה ברכבי סטלנטיס השונים בשנים הקרובות: שני מנועים חשמליים המספקים 680 כ"ס והנעה לכל הגלגלים, אשר שולחים את הרכב הענקי (5 מטרים) למאה קמ"ש תוך פחות מ-3 שניות. טעינה אלחוטית מסירה את הצורך בכבלים, וסוללת 100 קוט"ש מספקת טווח של עד 800 ק"מ. צפו לראות את יחידת הכוח הזו בדגמי השרירים של דודג', מזראטי... ואולי גם פיג'ו.

פיג'ו אינספשן קונספט - שפת העיצוב החדשה של פיג'ו
צילום: Peugeot