חשיפה עולמית. יותר מדי מוזמנים, כולם לפי מקומות ישיבה ממוספרים באולם גדול מדי. הכל גדול כאן בסין. לאחר אי-אלו דברים של מספר בכירים, האות ניתן, מוזיקה דרמטית נשמעה ומצדה השמאלי של הבמה הוכנס הדגם החדש ונחשף לעולם – קבלו את אומודה C7.

פרטים, התרשמות
אומודה C7 הוא רכב פנאי קומפקטי, מבוסס על אותה פלטפורמה המשרתת את אומודה 5 (המוכר כאן כצ'רי FX), כאן במהדורה מוארכת מעט עם בסיס גלגלים של 270 ס"מ; אורך הרכב 462 ס"מ, הרוחב 187 ס"מ והגובה 159 ס"מ. אומודה C7 יוצע במגוון גרסאות מנוע, כאשר הראשונות עם מנוע טורבו-בנזין וגרסה היברידית-נטענת.

אומודה C7 - חשיפה עולמית
צילום: אוהד אלגוב

המון אדם צבא סביב הרכב של אומודה, שלל מצלמות נשלפו ומספר לא מבוטל של ניידים. ככה זה, קודם החשיפה, אחר כך אולי יהיה זמן לעיתונות באמת. בשלב מסוים עדר הוולוגרים הרפה ועבדכם מצא עצמו יושב וחוקר את הדגם עד כמה שניתן. מדי פעם, כשהגעתי למשהו לא מושלם, קפץ האחראי והזכיר שזו גרסת טרום ייצור; ואכן, יש עוד ניסויים ויהיו עוד שינויים עד שהדגם יהיה מוכן לייצור במתכונתו הסופית.

אומודה C7 - חשיפה עולמית
צילום: אוהד אלגוב

האוטו נאה למדי, עם עיצוב חיצוני זורם ואלגנטי. תא הנוסעים גם הוא נאה למדי, אלגנטי לא פחות. שום דבר שממציא את הגלגל ועדיין מקום נעים לשהות בו. המושבים ספורטיביים ומפנקים, צרים יחסית, אך נוחים. המרחב מספק. יש מסך מולטימדיה עצום במרכז, אחד בגודל בינוני מאחורי גלגל ההגה. שני מקומות לנייד, אחד מהם משמש גם כמשטח טעינה.

אומודה C7 - חשיפה עולמית
צילום: אוהד אלגוב

ישנו תא אחסון גדול בין המושבים ויש קונסולה מרכזית צפה וזה די ממשיך את קו העיצוב של המותג. איכות החומרים טובה עם חומר רך ונעים בחלק העליון של הדשבורד, תחתיו נמצאים פתחי המיזוג ותחתיהם ישנו חומר נעים נוסף בצבע קרם או בז' או מה שלא יהיה ההבדל ביניהם.

אומודה C7 - חשיפה עולמית
צילום: אוהד אלגוב

מאחור מושב עם תמיכת ירכיים טובה, אך זה מחולק לשלושה גבהים, תומך צדית את היושבים בצדדים. המושבים גם מאחור צרים יחסית. יש מרווח ראוי לברכיים ואף לכפות הרגליים, גם מרווח הראש נאה. יש גם משענת יד במרכז, יש פתחי מיזוג, יש שקעי USB, זאת אומרת רק הכנה להם, כי שוב, מדובר על גרסת טרום ייצור. לכן לא אתייחס לגימור ולהרכבה, כי שוב, מדובר בגרסת טרום ייצור.

מכלמוביל נמסר לנו כי הדגם עתיד להגיע לישראל, אם כי מוקדם מדי לדעת מתי.

אומודה C7 - חשיפה עולמית
צילום: אוהד אלגוב