קרסו מתחילה לשווק את רנו קנגו המחודש בישראל – עם יחידות הנעה חדשות, לצד גרסה מוארכת עם שבעה מקומות ישיבה ומפרט אבזור משופר. המחירים מתחילים ב-132,000 שקלים לגרסת הבנזין האוטומטית וב-145,000 שקלים לגרסה המוארכת עם שבעה המקומות.

הקנגו המחודש נבדל מקודמו בעיקר במנוע ובתיבת ההילוכים. את מקומם של מנוע ה-1.6 ליטר והתיבה האוטומטית (4 היל') המיושנים, מחליפים כעת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר (4 ציל') עם 115 כ"ס ו-19.4 קג"מ, לצד תיבה רובוטית דו-מצמדית בעלת שישה הילוכים – יחידת הנעה מתקדמת יחסית למקובל בסגמנט, שהוצעה עד עתה רק בפולקסווגן קאדי.

השיפור בביצועים, כצפוי, עצום – צריכת הדלק הממוצעת היא 15.6 ק"מ לליטר, המציגה שיפור של 28%(!) לעומת גרסת ה-1.6 ליטר המוחלפת. התאוצה והמהירות המרבית שופרו אף הם, עם 11.7 שניות ל-100 קמ"ש (במקום 13.6 שניות) ו-173 קמ"ש (במקום 155 קמ"ש).

המשקל המותר להעמסה בגרסת הבנזין נותר דומה – 555 ק"ג, במקום 558 ק"ג. מיכל הדלק הוקטן במעט – מ-60 ליטר ל-56 ליטר, וכעת ישנם בלמי דיסק מאווררים גם מאחור (דיסקים רגילים עד היום).

מסחרית קטנה, הגרסה הגדולה
בנוסף, התווספה למבחר הקנגו גרסה מוארכת, עם שבעה מקומות ישיבה – המציעה גם מידות שונות, וגם מערכת הנעה שונה (דיזל בלבד). קנגו 'לונג' ארוך מהדגם הרגיל ב-38 ס"מ בבסיס הגלגלים (כעת 308 ס"מ) וב-38.5 ס"מ באורך הכללי (כעת 466.5 ס"מ – בערך כמו הפלואנס); הרוחב (183 ס"מ) והגובה (180 ס"מ) דומים לאלו של הדגם הרגיל. נפח תא המטען מאחורי השורה השלישית הוא 300 ליטר. משקל הגרסה המוארכת כבד ב-110 ק"ג לעומת גרסת הדיזל הקצרה.

כמו בדגם הרגיל, גם קנגו 'לונג' מוצע עם מנוע דיזל ותיבה ידנית, אך למרות שמדובר באותו המנוע – ההספק כאן הוא 110 כ"ס (לעומת 90 כ"ס בדגם הקצר) והמומנט המרבי הוא 26.5 קג"מ (במקום 22.4 קג"מ). לתיבה הידנית שישה הילוכים, לעומת חמישה בגרסה הרגילה. במפתיע, ביצועי הגרסה המוארכת טובים מאלה של הגרסה הקצרה, על אף המשקל הגבוה יותר: צריכת הדלק הממוצעת היא 23.3 ק"מ לליטר (לעומת 22.2 ק"מ לליטר בגרסה הקצרה-חלשה), והמיאוץ ל-100 קמ"ש עומד על 12.3 שניות, לעומת 13.3 שניות בדגם החלש-קצר. גם המהירות המרבית גבוהה יותר בדגם הארוך – 170 קמ"ש, לעומת 160 קמ"ש.

אבזור ועוד
עוד נבדל הדגם הארוך ברמת הגימור. הגרסה המוארכת תוצע רק ברמת גימור 'זן' הגבוהה מרמת הגימור הבסיסית ('אותנטיק') המוצעת בגרסאות הקצרות. ברמת הגימור 'זן' בקרת שיוט, חיישני חנייה מקוריים, חיישני תאורה, קיפול חשמלי למראות הצד, מושב נהג עם כיוון מרחק (רק כיוון גובה ב'אותנטיק'), פגוש קדמי בצבע הרכב ופנסי ערפל.

רמת הגימור הבסיסית כוללת מעתה גם מערכת שמע מקורית עם דיבורית בלוטות' וכל הגרסאות יוצעו מעתה עם מערכת דימום/התנעה תקנית, יחד עם מערכת בקרת יציבות עם מצב 'שטח' ('גריפ קונטרול'). יש לציין כי המפרט נעדר מערכות בטיחות אקטיביות.

חשבונית
מחירי רנו קנגו המחודש מתחילים ב-132,000 שקלים לגרסת הבנזין האוטומטית – מחיר זהה לגרסת הבנזין הקודמת, ונמוך משמעותית משל פולקסווגן קאדי בנזין-אוטומטית (המוצע עם מנוע גדול וחזק יותר); דלת צד נוספת תעלה את המחיר ל-135,000 שקלים. מחיר הגרסה המוארכת הוא 145,000 שקלים – מחיר גבוה ב-8000 שקלים לעומת גרסת הדיזל הקצרה.

כיום מוצעים גם סיטרואן ברלינגו ופיאט דובלו בגרסאות מוארכות עם שבעה מקומות ישיבה, אך הם מוצעים עם תיבות רובוטיות ובמחיר גבוה בכ-15,000-20,000 שקלים מאשר הקנגו.