יצרן השעונים השוויצרי פרדריק קונסטנט הציג שעון המשלב עיצוב רטרו אלגנטי ומבנה ספורטיבי בזכות מנגנון כרונוגרף. השעון, Vintage Rally Healey, מהווה הוקרה לאוסטין הילי, מאותם יצרנים בריטיים שיצרו אייקונים מוטוריים מלבבים, אותם רודסטרים דגולים של שנות החמישים והשישים, כמו דגמי 100, ספרייט – ו-3000, עליו התבססה גרסת ראלי.
חדש על המדף: הוקרה לאוסטין הילי, ברטרו עכשווי
צילום: מנהל

לכבוד אותה התגשמות כל-כך בריטית, ייצר היצרן השוויצרי – שהיה מעורב גם במירוצי ראלי ובקשר עם דגמים קלאסיים – סדרה שלמה של דגמים, והחדש שבהם, דגם האמור לשקף את מאפייניה, מופיע כאן: עיצוב קלסי ואלגנטי, מרכיבים ספורטיביים ומחיר סביר. מנגנון השעון הוא כרונוגרף אוטומטי בקליבר FC-397 הכולל 25 אבנים עם עתודת עבודה של 46 שעות. המנגנון יושב בבית שעון שקוטרו 42 מ"מ, וזה עשוי פלדה או מצופה בזהב אדום.
למרות שלוח השעון בגרסה המוזהבת נראה שחור, הוא ירוק-מירוצים-בריטי כהה מאוד; צבע זה (מעט בהיר יותר) יוצר את היקף חיווי הכרונוגרף בגרסת הפלדה, הכוללת לוח לבן. עיצוב לוח המחוונים מבוסס על גרפיקת המחוונים המקוריים מאז, ובתחתית השעון, מעל השעה "6", מופיע הלוגו של אוסטין הילי.
חדש על המדף: הוקרה לאוסטין הילי, ברטרו עכשווי
צילום: מנהל
שתי הגרסאות יצאו במהדורה מוגבלת של 2888 יחידות כל אחת. בצמוד לשעון גם דגם מוקטן של הנחשב בדגמי הילי: NOJ393 – 1953-1955, כוכב במירוצי 24 השעות של לה מאן; השיג חמישה מיליון שקלים במכירה הפומבית האחרונה שלו.
מחיר 18,995 שקלים (פלדה)
יבואן מחוג וייס שעונים
להשיג חנויות השעונים
אתר www.mahog.co.il