כשנתיים לאחר נחיתת הגרסה הסגורה, נוחתת בארץ הגרסה הפתוחה של אלפא רומיאו 4C. בדומה לגרסה הרגילה גם כאן מתגאה אלפא בשמירה קפדנית על משקל קל, כאשר הגרסה הפתוחה מוסיפה 60 ק"ג למשקל לעומת גרסת הקופה, אך עדיין שוקלת פחות מטון – 980 ק"ג בלבד. זו הסיבה שגם עם מנוע 1.8 ל' מוגדש ו-240 כ"ס בלבד, מתקבלים ביצועים מעולים: 256 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-4.5 ש'. המנוע משודך לתיבה דו-מצמדית עם שישה הילוכים.

המכונית של אלפא הושקה ביחד עם אולם התצוגה החדש של המותג בירושלים, והיא תעלה 720,000 שקלים – לעומת 606,000 ש' לגרסה הסגורה. להשוואה, פורשה בוקסטר (הכבדה והחזקה יותר) עולה החל מ-568,000 שקלים (לגרסה אוטומטית).
אלפא רומיאו 4C ספיידר
צילום: מנהל

ל-4C גג נשלף רך שניתן לאחסון בתא המטען, פנסי קסנון, חישוקי 18" מלפנים ו-19" מאחור, בקרת שיוט, מושבי סאבלט, מערכת שמע עם בלוטות' ועוד.

עם זאת, באלפא-רומיאו מצפים בשנה הקרובה לחידושים גדולים בהרבה, תרתי משמע. ב-2016 אמורה לנחות כאן הג'וליה החדשה, ובמחצית השנייה של השנה גם רכב פנאי בינוני שיתחרה בב.מ.וו X3. שני דגמים אלה אמורים להוציא את אלפא לדרך חדשה, לפחות בהיבט היקף המכירות.

אלפא רומיאו 4C הפתוחה בארץ
צילום: מנהל