מורן אטיאס בפרויקט חדש ובכלי רכב חדש. 
אולי בגלל הביקורת שלנו, או שאולי בגלל הפרויקט החדש, מורן אטיאס שדרגה את מכונית הפיאט 500 בה נהגה בביקור הקודם. הפעם תפסנו אותה בדגם הקבריולט שגם נראה הרבה יותר טוב בזכות הגג האדום. ככה זה כשביקור המולדת הופך גם לפרויקט טלוויזיוני מלא זוהר. צריך להוסיף צבע איפה שרק אפשר.
 
אז כפי שכבר כתבנו. מורן קפצה בתחילת השבוע לסניף של חברת הרכב "ביי אנד דרייב" במלון קרלטון ת"א והשאילה רכב מסוג פיאט 500 קבריולט. למזלה, מספר ימי שמש אפשרו את פתיחת הגג. חבל שהסופה הרסה את ההנאה מהמכונית הקטנה והאופנתית. מצד שני, אחרי שתי עונות מוצלחות בסדרה "הרודן", לא יזיק לכוכבת קצת זמן בבית עם המשפחה.
 
פיאט 500 קבריולה: נחשו מי נוהגת באחת כזו?
צילום: מנהל 
קרדיט צלם: יח"ץ
 
חיים כהן מספר אוכל ללקוחות וולוו. 
ביום שישי האחרון התכנסו חברי מועדון הלקוחות של וולוו למפגש נוסף בסדרת מפגשי ההשראה – "וולוו טיים". בחודשים האחרונים, נפגשו לקוחות המותג השוודי עם אנשים מעוררי השראה מובילים בתחומם, בניהם שחקנים, הרפתקנים ואנשי רוח. הפעם הוקדש המפגש לתחום הקולינריה ולמפגש אישי עם השף חיים כהן.
 
הבוקר הטעים החל בארוחת בוקר ולאחר מכן שיחה אישית ואינטימית עם השף והמסעדן על העידן בו השפים הפכו למגה-סלבס. הכוכב סקר את מצב הקולינריה בישראל וסיפר על מקורות ההשראה שלו. בתום המפגש זכו חברי המועדון להקרנת בכורה עולמית של הסרט החדש "משחק באש" בכיכובם של בראדלי קופר, אמה ת'ומפסון ואומה תורמן. הסרט עוסק כמובן בשף מגה סלב. 
 
פיאט 500 קבריולה: נחשו מי נוהגת באחת כזו?
צילום: מנהל
קרדיט צלם: רויטל טופיול
 
דץ הבלץ מתפנק באוטו גלידה. 
אם אין לכם ילדים, דלגו בבקשה לאייטם הבא. במידה ויש לכם זעטוטים בבית, אתם כבר שמעתם על הסרט "דץ הבלץ" בכיכובם של משה דץ ויובל המבולבל. העלילה סובבת סביב מכונית גלידה, מהסוג הנפוץ ברחובות רומא, שיוצאת למסע הרפתקאות. בין השחקנים מופיעות גם כוכבות הילדים הוותיקות חני נחמיאס ומיכל ינאי.
 
עבור חובבי הרכב האיטלקי ועבור אלו הזוכרים בערגה את הריקשות הצה"ליות של פעם, נאלץ לספר בצער, שרכב הגלידה של חברת ג'לה אינו מורשה לנוע על הכבישים. בירוקרטיה, תקנים ושאר מכשולים, מרחיקים את הקסם המתוק מכבישי ארצנו. בצד המשמח של האייטם, נספר שביומיים של צילומים הכין גיא טשקנט, שף וגלסייר רשת ג'לה, 5 טון של גלידה.
 
פיאט 500 קבריולה: נחשו מי נוהגת באחת כזו?
צילום: מנהל 
קרדיט צלם: יח"ץ