סבסטיאן פטל הצעיד את פרארי לניצחונה השלישי העונה כאשר הוביל מהפתיחה ועד לסיום במרוץ הגרנד-פרי של סינגפור. על מסלול הרחובות המיוחד באזור 'מרינה ביי', התרחש מרוץ הלילה הסינגפורי שהיה ,כהרגלו, שופע דרמות. בראש הרשימה ניתן למנות צופה שעלה על המסלול וגרר הוצאת מכונית קוצבת בפעם השנייה. ואולם, הנהג הגרמני, שהיה המהיר בהקפות הדירוג, זיכה את פרארי בעמדה הבכירה בזינוק בפעם הראשונה מאז הגרנד-פרי הגרמני ב-2012 ופשוט שלט בכל שלבי המרוץ. הוא סיים לפני דניאל ריקרדו ברד-בול המפתיעה וקימי ראיקונן שהשלים יום מוצלח מאוד לפרארי.
סינגפור פורמולה 1
צילום: מנהל
כבר מההכנות למרוץ היה ברור שסוף השבוע הסינגפורי עומד להיות מפתיע. זאת בייחוד מכיוון שמרצדס נראתה פחות טובה משמעותית מפרארי ורד בול, שתפסו את ארבע המקומות הראשונים. המכונית שלה התאימה פחות לתנאים המיוחדים ולואיס המילטון וניקו רוזברג סיימו במקום החמישי והשישי בהקפות הדירוג. למעשה הפעם הראשונה השנה שאף אחת מהמכוניות שלהם לא נמצאת בשורת הזינוק הראשונה.

במרצדס בנו, כך נראה, על כך שיהיו יכולים לפצות עצמם עם תוכנית טקטית שעיקרה לעבור את המרוץ הקשה עם החלפת צמיגים אחת פחות מהמתחרים. ואולם נראה ששתי המכוניות הקוצבות שיצאו למסלול (הראשונה בגלל תאונה בין ניקו הולקנברג בפורס-אינדיאה לפיליפה מאסה בוויליאמס) פגעו בתוכניות הטקטיות שלה (ושל עוד כמה קבוצות).
סינגפור פורמולה 1
צילום: מנהל
כל מה שמרצדס הצליחה היה לעבור את הרד-בול של דניל קוויאט. אם לא די בכך סבל המילטון מתקלה ונאלץ לפרוש כאשר הוא מותיר את המקום הרביעי לרוזברג. ואטרי בוטאס סיים חמישי לפני קוויאט וסרג'יו פרז בפורס אינדיאה. למקום השמיני הגיע מקס וורסטן, שהתבקש על ידי הקבוצה לתת לחברו קרלוס סיינז לעקוף אך לא ציית (אנחנו עוד נשמע על כך). עשירי סיים פיליפה נאסר בסאובר. מקלארן המשיכה את שרשרת הכישלונות כאשר שתי המכוניות נאלצו לפרוש מהמרוץ בשל תקלה.

ההתלהבות בפרארי מהניצחון המרשים של פטל הייתה אדירה. רוזברג מצידו יכול לשמוח על כך שצמצם את הפער להמילטון ואולם מצד שני יש לו סיבה לדאגה. פטל נמצא כרגע במרחק שמונה נקודות מהמקום השני.
סינגפור פורמולה 1
צילום: מנהל
גרנד-פרי סינגפור
1. סבסיטאן פטל – פרארי
2. דניאל ריקרדו – רד-בול
3. קימי ראיקונן – פרארי
4. ניקו רוזברג – מרצדס
5. ואטרי בוטאס – ווליאמס
6. דניל קוויאט – רד-בול
7. סרג'יו פרז – פורס אינדיאה
8. מקס וורסטפן – טורו-רוסו
9. קרלוס סיינז – טורו-רוסו
10. פיליפה נאסר – סאובר
סינגפור פורמולה 1
צילום: מנהל
אליפות העולם לנהגים
1. לואיס המילטון – 252 נק'
2. ניקו רוזברג– 211 נק'
3. סבסטיאן פטל – 203 נק'
4. קימי ראיקונן – 107 נק '
5. ואטרי בוטאס – 101 נק'
אליפות העולם ליצרנים
1. מרצדס– 463 נק'
2. פרארי – 310 נק'
3. וויליאמס – 198 נק'
4. רד-בול – 139 נק'
5. פורס- אינדיאה – 69 נק'
סינגפור פורמולה 1
צילום: מנהל