קובי מימון טוען מצברים?
הבדרן קובי מימון הצטרך כנראה טעינת מצברים רצינית. במהלך השנה הספיק קובי לקבוע שיא גינס למופע הסטנדאפ הארוך ביותר (כ-42 שעות), הופיע בתוכנית מלחמת המינים וטיפל בתינוק. כדי להחזיר אנרגיה, השאיר את הילד החדש בבית ובידר במסיבת הקיץ השנתית של לקוחות טלרון, יבואנית מצברי VARTA.

אנרגיה היא המוטיב המרכזי באירוע של חברת מצברים. אולי בגלל זה, נשאר הבדרן לטעינה והתחככות נוספת עם אבי צור מנכ"ל לובינסקי (יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG) ועם אודי סורקיס מנכ"ל טלרון. מה שנקרא, חשמל סטטי.

מייסד אתר יד2 עושה סוויטש?
כנראה שלא רק לנו קשה למכור מכונית משומשת. אתם בטח מהמרים על כך ששון תל, מייסד יד 2, עשה זאת באמצעות הפלטפורמה שבנה, אך המציאות עולה על כל דמיון. תל שיתף את חבריו ברשת: "חייב לספר לכם איך מכרתי את מכונית הסמארט שלי בלי למכור אותה בעצמי... טסתי לחו"ל לפני שבוע והגעתי אליהם לפגישה אחת במתחם... בקיצור מדהים, בזמן שאני בחו"ל, הרכב נמכר והכסף עבר אליי". הוא התכוון לאתר אחר כמובן, סוויטש. על זה נאמר, הדשא של השכן...
   
 
לקוחות וולוו? זכיתם בערב קורע עם מוני מושונוב
צילום: ראשית: יח"צ 
קרדיט: פייסבוק
 
מוני מושונוב מגלגל את לקוחות וולוו מצחוק
הנהלת מאיר, חברה למכוניות ומשאיות, ארחה החודש מפגש נוסף בסדרת 'וולוו טיים' -  מפגשי השראה שעורכת החברה ללקוחות מותג וולוו. במרכז התכנית, ערב המערכונים והפזמונים של גדול המחזאים הישראלים, חנוך לוין, "אוי, אליאס, אליאס!" בכיכובם ובבימויים של מוני מושונוב, ליליאן ברטו, ודרור קרן. כבונוס לאורחים, סיפרו השלושה גם על הרגעים האישיים, המרגשים והמצחיקים שחוו לאורך השנים בעבודתם עם חנוך לוין.
 
פרוש השם וולוו בלטינית, הוא אני מתגלגל. לא בטוח שזה היה ההקשר שעמד מול עיני מארגני האירוע, אך האורחים התחברו למותג והתגלגלו מצחוק במהלך המופע. השתתפו וצחקו: יוני ארליך טניסאי נבחרת ישראל, ליאור רז, יעקב ונילי שחר, איש הקולנוע משה אדרי ורבים אחרים. 
    
 
מוני מושונוב
צילום: ראשית: יח"צ 
קרדיט צלם: רויטל טופיול