"דחוף אותו!"
ביום ראשון האחרון, ה-2 לאוגוסט, הגיע סבב ה-DTM הגרמני למסלול שפילברג (Spielberg). הסבב הגרמני כולל שלוש יצרניות מקומיות בלבד: אודי, ב.מ.וו ומרצדס. העימות המופיע כאן נערך בין הנהגים במקום השישי, השביעי והשמיני. עימות זה החל במהלך בו נהג המרצדס שהיה במקום השמיני עקף את נהג האודי, אלא שזה לא נשאר חייב. ואכן, שניות לאחר שנשמע קולו של מנהל הקבוצה, ד"ר וולפגנג אולריך (Ullrich), פוקד על נהג האודי, טימו שיידר (Scheider) לדחוף אותם, את נהגי מרצדס, החוצה – כן, מה שקראתם – אז הוא דחף אותם.

 
 
כמעט והתנקש
צוות הפיט הוא גורם חשוב במרוצים, לעיתים הוא זה שמכריע אותם. הצוות דואג להחליף לנהג חלקים פגומים/פגועים, מתדלק, מחליף צמיגים, דואג אפילו לנקות את משקף הקסדה של הנהג כשצריך. והכל כמובן, במהירות ובנחישות. הנהג לא פוגע בהם, הנהג צריך אותם.
 
ביום ראשון, ה-2 לאוגוסט, במסלול פוקנו, נערך סבב בסדרת נסקאר האמריקאית. בראד קסלובסקי (Keselowski) נהג מכונית פורד, כמעט והתנקש בצוותו. זאת אומרת, הוא פגע בחלקם אבל כולם שבו לבסיסם בשלום. חלקם ייתכן ומעט צולעים, אך נושמים בכוחות עצמם.
 
זו אינה פעם ראשונה שנהג מרוצים אינו בולם בזמן בהגיעו לרחבת הטיפולים, אבל הסרטון המצורף מציע מספר זוויות צילום, שממחישות את גודל האסון שיכול היה לקרות. וגם: כמה גבוה אדם יכול לקפוץ כדי שמכונית לא תיכנס בו.