הדור השלישי של לקסוס IS הוצג בשנת 2013, כאשר אלינו הוא הגיע בהמשך אותה השנה. ה-IS בדורה השלישי נטשה את קו העיצוב השמרני של קודמתה לטובת סגנון העיצוב העדכני של לקסוס. התוצאה: ממכונית סולידית למראה הפכה ה-IS לאחת מהמכוניות הבולטות ביותר בקטגוריה. יש שיאהבו את העיצוב הזוויתי ויש כאלה שלא, אבל מה שבטוח – כעת קשה לפספס אותה ברחוב. גם תא הנוסעים עבר מהפך עיצובי ואימץ קו היי-טק שחלחל לשאר דגמי המותג החדשים יותר (לקסוס NX וגם RX).

אבל השינוי המשמעותי ביותר נמצא תחת מכסה המנוע. ה-IS מוצעת בישראל עם יחידת הנעה אחת – היברידית המשלבת בין מנוע בנזין (2.5 ליטר, 181 כ"ס) למנוע חשמלי (143 כ"ס) כאשר הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים רציפה. ההספק המשולב עומד על 223 כ"ס כאשר הביצועים נאים למדי עם 8.4 שניות ל-100 קמ"ש. צריכת הדלק טובה כמצופה כאשר בשיוט נינוח השגנו נתון של 20 ק"מ לליטר (10 ק"מ לליטר במבחן מאומץ).

למבחן המלא על לקסוס IS300h לחצו כאן
רוצים לדעת עוד? צפו בסרטון.

סרטוני הווידאו של 'אוטו' קצרים, ברורים – תכל'ס: כל מה שצריך לדעת על המכונית שאתם שוקלים לקנות. את הסרטונים תוכלו למצוא בדפי הדגם, שם יעמדו לרשותכם גם מפרטים מלאים, חוות דעת מקוצרת ומבחנים מפורטים בהיקף מלא.