זהו היכן צולמה התמונה הראשית (מופיעה גם בצד כתמונה גדולה יותר) – ותוכלו לזכות בפרס בשווי מאות שקלים.

הפרס החודש: משקפי שמש מדגם Agon מבית רודי פרוג'קט בשווי 950. דגם זה מוגדר כיורש של דגם הריידון הפופולארי, וכמוהו מצטיין בכיסוי רחב לעין ואחיזה יציבה בראש המאפשרת פעילות גופנית ללא חשש לנפילת המשקפיים. דגם ה-Agon מוסיף גם אפשרות למקם את העדשה בצורה המשאירה פתחי איוורור קטנים, כדי למנוע הצטברות אדים על העדשות.

את הזיהוי יש לשלוח ל[email protected] עד ה-22 למרץ. יש להשאיר פרטי התקשרות (שם מלא ומספר טלפון).
זהה את האתר – וזכה בפרס (חודש מרץ)
צילום: מנהל
התמונה להמחשה בלבד

הזוכה בחודש שעבר
האתר בחידה של חודש שעבר היה סלבריטי של ממש בעולם הג'יפאים, ושפע הזיהויים הנכונים הוכיח זאת במהרה. אומנם חלק טעו לחשוב כי מדובר במעלה מחמל, אך מדובר בטעות מובנת – שניהם תלולים, גבוהים מאוד ונוף ירח דומה נשקף מפסגתם. אבל האתר בחידה הוא כמובן מעלה זיק, חלק מ'ציר הנפט', השביל הארוך שמלווה את קו צינור הנפט מאילת לאשקלון. אותו קו נפט שנפרץ וזיהם את הערבה, ועומד במרכז סכסוך עסקי בהיקף מיליארדי דולרים בין ישראל לאיראן.

מעלה זיק רכש את מעמדו המיתולוגי בזכות היותו אחד המעלות הקשים ביותר לטיפוס; מי המעלה "הכי קשה" הוא נושא לאין ספור וויכוחים סוערים, ברשת או סביב מדורות. המעלה נמצא דרומית לשדה בוקר והטיפוס בו הוא מצפון לדרום. כדאי לשים לב כי המעלה משנה פניו ללא הרף – מספיק גשם טוב אחד כדי להדק את הפודרה ולהפוך את הטיפוס לקל יותר, ומצד שני מספיקה חבורת ג'יפאים נלהבת, עקשנית ולא ממש עדינה כדי לחפור מדרגות חדשות במעלה. כלומר, העובדה שעליתם אותו לפני חצי שנה, לא מבטיחה שתוכלו לטפס אותו היום, ולהפך. אפילו בירידה מדובר באתגר מכובד, שמיועד רק לרכבי שטח ולא לרכבי פנאי עדיני מכלולים וגחון.

הזוכה שלנו החודש הוא ערן אלדר, שזכה במשקפי רודי פרוג'קט מדגם ריידון בשווי 950 שקלים.