תערוכת ז'נבה בפתח, והונדה חושפת עוד פרטים על גרסת הביצועים לסיוויק שתוצג בה. כבר כעת ידוע לנו כי הונדה תשתמש במנוע 2 ליטר, 4 צילינדרים, הזרקה ישירה – ומגדש טורבו, בפעם הראשונה בדגם. ההספק צפוי להיות כ-280 כ"ס.
השיא שיישבר
הונדה כבר הצהירה שסיוויק טייפ R החדשה תשבור את שיא ההקפה בנורבורגרינג למכונית בעלת הנעה קדמית. זו חתיכת הצהרה לאחר השיא האחרון (6.14) שנקבע על-ידי רנו מגאן ספורט טרופי: 7:54.36, משפרת ב-4 שניות את השיא שקבעה סיאט לאון קופרה רק 3 חודשים קודם.
ניתן לראות את החישוקים ואת הבלמים הגדולים מבית ברמבו
מה שרואים
הונדה חשפה שלוש תמונות רשמיות, בהן ניתן לראות חלקים מהמכונית. בתמונה הראשונה ניתן לראות את החישוקים הגדולים ("19), וחשוב מכך: את הבלמים הגדולים – קליפר בעל ארבע בוכנות, דיסק בקוטר 350 מ"מ – מבית ברמבו, הנמצאים בחלל החישוק.

בתמונה השנייה חרטום המכונית, ואילו השלישית מתמקדת בלוח המחוונים, בו ניתן לראות שהמחוון הגדול במרכז הוא מד הטורים ולא פחות חשוב, שהקו האדום מתחיל ב-7000 סל"ד גבוהים. מצד ימין נמצא מתג ההתנעה, ומצד שמאל ניתן לראות את כפתור ה-'R פלוס' שלחיצה עליו אמורה לגרום לסיוויק הספורטיבית להיות חדה עוד יותר.

העיקר, אומרת הונדה, נמצא בתכנון אווירודינמי חדש וביישום יעיל שלו ברכב, ליצירת מקדם גרר נמוך ורמת הצמדה גבוהה. הונדה מצהירה כי זו מכונית ההנעה הקדמית המהירה מכל מתחרותיה ומצמידה לכך נתון של 270 קמ"ש.