ללא הצורך "להיות מעודנת יותר" כדי להתאים ל"טעם האירופאי האנין", קרייזלר 300 חוזרת להיות אמריקאית כמו שהיא. לדגם המחודש אין שמץ קשר (מלאכותי) ללנצ'יה, כפי שאמור היה להיות עם הצגת דור 3 (2011), והוא מחזיר לעצמו את המופע הבוטה המקורי, אבל יש לו יותר מכך.

את הדגם החדש משרתים מנועי 3.6 ליטר V6 ו-V8 5.7 ליטר; הראשון אחראי ל-292 כ"ס, 36.5 קג"מ ו-13.2 ק"מ/ליטר; השני ל-363 כ"ס, 55 קג"מ ו-10.7 ק"מ/ליטר. לשניהם משודכת תיבה אוטומטית 8 הילוכים, וקרייזלר מציינת כי זמן החלפת ההילוך הוא 250 מיליונית השנייה (שזה רבע שנייה; 150 מילישניות מהר מאשר קודם). ההנעה אחורית או כפולה. ל-300 מצב "ספורט" המכייל בהתאם את תגובות המנוע, ההילוכים וההגה; במצב זה בגרסת הנעה כפולה, רב הכח מופנה לאחור.

לוס אנג'לס 2014: קרייזלר מציגה 300 מחודשת
צילום: מנהל
מסך בגודל "7 , מערכת תקשורת Uconnect ואבזור מחוף לחוף

לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על קרייזלר 300 חייג ל-3262* או לחץ כאן

הלקוח יכול לבחור עם הקנייה, לפי הגרסה – בהיצע 300, 300C ו-300S – שלוש רמות-כיול מתלים, כולל ספורטיבית ייעודית, שלכל אחת קוטר חישוקים נפרד. שפיעת הצמיגים אגרסיבית, לחיזוק הקשר בין הצמיג לכביש בפניות מחודדות: 1.00- מלפנים, 1.750- מאחור. ההגה החשמלי חדש, וכך גם הסרנים בשני צדי הרכב, שהם קלים מקודמיהם.

בפנים יצוינו מסך ראשי בגודל "7 , מערכת תקשורת Uconnect ואבזור מחוף לחוף. רמת הגימור פלטינום כוללת עץ, אלומיניום ועור לתחושה אקזקוטיבית ראויה.

לוס אנג'לס 2014: קרייזלר מציגה 300 מחודשת
צילום: מנהל