לפני כמעט 20 שנה, בשנת 1995, מקלארן הפתיעה את העולם עם גרסת מסלול קיצונית עוד יותר של ה-F1, מכונית העל המהירה ביותר של אותן השנים. מכונית מהירה יותר באותן השנים הייתה שוות ערך לזה שיגידו לכם, שיש לבר רפאלי אחות יפה ממנה. כעת מקלארן חושפת את ה-P1 GTR, גרסת המסלול של מחליפת ה-F1 GTR המיתולוגית.
 
מקלארן P1 GTR – כי 903 כ
צילום: מנהל
נתוני ביצועים רשמיים עדיין אין. אבל בכל הנוגע לעיצוב, היא כבר ניצחה
 
העיצוב ההנאה והקמור של ה-P1 קיבל כנף ענקית מאחור. המרכב הונמך וספליטר גדול הורכב בתחתית הפגוש הקדמי. מפסק הסרן הקדמי רחב יותר (ב-80 מ"מ). החישוקים בקוטר 19 אינץ' ורוחבם 10.5 אינץ' מלפנים ו-13 אינץ' מאחור, והצמיגים מסוג סליקס.
 
מקלארן P1 GTR – כי 903 כ
צילום: מנהל
כנף אחורית ענקית, ספליטר קדמי אגרסיבי, צמיגי סליקס וצביעה מדליקה
 
יחידת הכוח ההיברידית נשארה זהה. מנוע בנזין, מוגדש, בתצורת V8 שנפחו 3.8 ליטר ומנוע חשמלי. רק שהפעם ההספק גבוה יותר מה-903 כ"ס המקוריים. כעת ישנם 986 כ"ס(!). נתוני הביצועים הרשמיים עדיין לא נמסרו, אך עם ביצועים כדוגמת 100-0 ב-2.8 שניות לגרסת הכביש האטית יותר, אתם לא צפויים להתאכזב.
 
מקלארן P1 GTR – כי 903 כ
צילום: מנהל
שימו לב לקוטר צמד המפלטים
 
המכונית תוצע רק לבעלי מקלארן P1 ותג המחיר עומד על 1.98 מיליון לירות שטרלינג. בתרגום לשקלים, מעט מעל 11 מיליון שקל. זיל הזול. חיני חינם. רק תעצרו לרגע לפני שאתם שוברים את קופת החיסכון, ותנו לנו להזכיר לכם שאין מסלול בארץ.