בוולוו ישראל הסבירו לנו לא פעם בתקופה האחרונה שגרסת ה-R דיזיין של וולוו V40 היא המבוקשת במבחר ולכן הם שואפים לחזק אותה. וכך, אחרי שהפכה אותה בתחילת השנה למושכת יותר עם הוזלה נאה במחיר, וולוו ישראל מוסיפה למבחר את גרסת ה-T5 החדשה כשהיא עוטה את חבילת ה-R-דיזיין הנאה שכוללת (בין היתר) חישוקי 17 אינץ' ייחודיים.

המתכון מוכר: אחרי האחיות הגדולות מגיע תורה של ה-V40 לקבל את חטיבת הכוח החדשה של וולוו. מדובר כמובן במנוע ה-2.0 ליטר 245 כ"ס המוכר של היצרן השוודי אשר ישודך לתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים (שילוב שהספקנו להתרשם ממנו במבחן שערכנו לוולוו S60). גרסה זו תאיץ למאה קמ"ש ב-6.3 שניות – נתון שמציב אותה בשכנות לכמה קומפקטיות חמות (נתון טוב משל גולף GTI למשל) ומשקף פער נאה לעומת ה-8.5 שניות בגרסה המוכרת (1.6 ליטר טורבו, 180 כ"ס).
צילום: מנהל
ה-R-דיזיין מתחזקת

וולוו V40 בגרסת ה-R-דיזיין תוצע ברמת אבזור עשירה במיוחד שתכלול (מעבר לאבזור המקובל) גם מצלמת נסיעה לאחור ואת מערכת הסיטי-סייפטי של וולוו. היא תעלה 225,000 שקלים (לעומת 200,000 שקלים בגרסה המוכרת). גרסת ה-R-דיזיין פלוס המצוידת יותר תעלה 245,000 שקלים ותכלול בנוסף גג זכוכית ואת חבילת הבטיחות של וולוו ישראל שכוללת בין היתר מערכת להתראה ומניעת סטייה מהנתיב, התראה על פגיעה בהולך רגל, זיהוי תמרורים ותאורה חכמה.
משפחת ה-R-דיזיין מתרחבת