קצת יותר מחצי שנה לאחר השקת הדור החדש של סקודה אוקטביה בארץ, מודיעה סקודה ישראל על תחילת שיווק גרסת הקומבי (סטיישן) של הדגם. הפעם, כמו שניתן לראות מתג המחיר התחרותי יותר לעומת העבר, נראה שגם היא רוצה להגדיל את הנתח בתחום המתפתח בארצנו.
 
 
כמו הדור החדש של האוקטביה הרגילה גם גרסת הסטיישן צמחה משמעותית לעומת קודמתה עם תוספת של 9 ס"מ באורך, 4 ס"מ ברוחב ו-11 ס"מ בבסיס הגלגלים. לתא המטען נפח של 568 ליטר. הקומבי תוצע בארץ עם מנועי ה-1.2 (105 כ"ס) וה-1.4 (140 כ"ס) מסדרת ה-TSI המוכרים מהאוקטביה הרגילה. אלו ישודכו לתיבת ה-DSG שבעה הילוכים ויביאו לביצועים נאים למדי עם האצה למאה קמ"ש ב-10.6 שניות או 8.6 שניות בהתאמה. כמו כן תוצע גרסת דיזל 1.6 ליטר (105 כ"ס) עם תיבה ידנית או DSG. גרסה זו תופנה בעיקר לתחום המוניות.  
 
ועכשיו: סקודה אוקטביה גם בסטיישן
צילום: מנהל 
עדיין יקרה בהשוואתה למתחרות, אבל המחיר התקרב למקובל בקבוצה
 
האוקטביה קומבי תוצע בשתי רמות גימור Ambition ו-Elegance. הראשונה תכלול מערכת שמע נשלטת מההגה עם צג מגע ובלותות', כמו גם בקרת שיוט ופיצול מיזוג לאחור. הרמה הגבוהה יותר תוסיף על כך בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים קלים ומראות מתקפלות.
 
 
כאמור, מחירה של סקודה אוקטביה קומבי החדשה יהיה תחרותי יותר מבעבר ויחל ב-134,500 שקלים לגרסת ה-1.2 ברמת גימור Ambition (החל מ-139,990 ל-Elegance המאובזרת), ו-142,500 שקלים או 147,990 שקלים לגרסת ה-1.4 ברמת גימור Ambition או Elegance בהתאמה. גרסת הדיזל תגיע רק ברמת גימור Elegance ותעלה 171,500 בשידוך לתיבה הידנית או 180,500 עם תיבת ה-DSG.