ב- 22-23 במאי יתקיים בישראל המפגש השני של " אקומושן". מדובר בקהילה שהוקמה בשותפות מנהלת תחליפי הדלקים במשרד רוה"מ, המכון הישראלי לחדשנות, משרד המדע וקרן היסוד מתוך שאיפה לשמש קרקע עבור מיזמים בתחום התחבורה החכמה תוך עידוד חדשנות.
המפגש השני של הקהילה יעסוק כמובן בנושאי "תחבורה חכמה" עם שורה לא קצרה של משתתפים, חידושים ויזמים. הפעם יגיעו לכנס גם יזמים וממציאים מהעולם, זאת כחלק מהרצון לכונן קהילה בינלאומית עם שורשים ישראליים וליצור מרכז להחלפת רעיונות וקידום נושא התחבורה העתידית החכמה.
מכוניות העתיד בכנס אקומושן השני בקיסריה
צילום: מנהל
העתיד נראה נראה ירוק יותר
בכנס ישתתפו כ-400 מפתחים, יזמים, סטודנטים, כמו גם בעלי תפקידים בתעשיית הרכב, ההיי-טק ועוד. לכנס שיעסוק בהתייעלות אנרגטית (הפחתת השימוש בדלקים), מערכות ושיטות הינע, התקני אגירת אנרגיה אלקטרו-כימיים יגיעו בין היתר ראול אואידה מרומניה שבנה מלגו(!) מכונית עם מנוע הפועל על לחץ אוויר, חברת 'סופטוויל' שפיתחה גלגל הכולל בתוכו את בולם הזעזועים והבלם, חברת 'ארילו' שמתמחה בתחום אבטחת סייבר למערכות המחשוב של המכונית, ועוד.
באירוע ישתתפו בין היתר נציגים של ג'נרל מוטורס, בוש, משלין, טאטא, פינרג'י, מוביל-איי, IBM, יונדאי, צ'מפיון מוטורס ועוד. הכנס יערך במרכז הימי בקיסריה.