כמו בשנה שעברה, גם השנה נערך מסע "ראלי הגרוטאות" (Allgaeu orient rally) מגרמניה עד לירדן, שעובר גם דרך ישראל. זה החל בשנת 2006 והפך למנהג, אך בשנת 2013, בגלל הבלגאן בסוריה, אנחנו הרווחנו והמסע פסח על הסורים ועבר דרכנו, וכך גם השנה. במסע הראלי ייקחו חלק 111 צוותים, 666 משתתפים ו-333 מכוניות, ואם תמתינו לסוף הידיעה, מצפה לכם, או יותר נכון – לכן, בנות המין היפה, הפתעה.
ראלי גרמניה-ירדן, גם את יכולה להשתתף!
צילום: Allgaeu Orient
ראלי אלגו אוריינט. לא לגברים בלבד
בשנה שעברה, כשהמסע חצה את ארצנו, המשתתפים נהנו מיחס חם. כל כך חם שהשנה החליטו להאריך את השהות של המסע בארץ ללא פחות מארבעה ימים. מחברת קרוס קאונטרי, האחראית על חלקו של המסע בארץ הקודש, נמסר שהשנה המסלול יאופיין בהצצה על היבטי החיים המעורבים בישראל (דתות, לאומים, מגזרים) זה לצד זה, והצוותים יצטרכו להתמודד עם משימות ומפגשים מעניינים בסימן דו הקיום הקיים בישראל, להבדיל מהדימוי שלנו בעולם.
ראלי גרמניה-ירדן, גם את יכולה להשתתף!
צילום: Allgaeu Orient
ראלי בסימן דו קיום
כל משתתף יצטרך לרכוש מכונית שלא תהיה יקרה יותר מ-1,111 אירו (5,500 שקלים לערך), בת 20 שנה לפחות, ולצאת לדרך תוך ידיעה שאין רכב חילוץ. מקסימום מוסך או פאנצ'ר-מאכר בכפר הקרוב. אם חשבתם שזה נגמר בזה, טעות בידכם, בנוסף לתנאים הלא מקלים שציינתי, נאסר על שימוש בעזרי ניווט דיגיטליים, אלא רק במפות ניווט מנייר, טרם עידן ה'ווייז' וה'איי-גו'. המסע יעבור בדרכי עפר לא פעם, ותקציב כל משתתף לא יעלה על 11 אירו ליום. משמע – לינה באוהלים. זה לא כל כך נורא כמו שזה נשמע, תשאלו כל חי"רניק, עניין כזה רק מגבש את הסובבים, וזו למעשה אחת ממטרות המסע הזה.
ראלי גרמניה-ירדן, גם את יכולה להשתתף!
צילום: Allgaeu Orient
שלושה שבועות של תנאים מאתגרים
והגענו להפתעה שהבטחתי, קרוס קאונטרי כבר רכשו 3 מכוניות בגרמניה, מכוניות שממתינות לכן – נשות הראלי באשר הן.
שש נשים תצטרפנה לשלושת הצוותים הישראליים, ותעבורנה את המסע הזה במלואו – מגרמניה, דרך ארצנו ועד לירדן. חשבו על זה – בשביל החוויה וגם לטובת ההסברה הישראלית, אם אתן בעלות קישורים חברתיים, ולא מפחדות מאתגרים וקצת חול, יש לכן הזדמנות ליהנות מחוויה חד פעמית.
המיונים יחלו בחודש אפריל, והמסע יחל בגרמניה בתאריך 3.5.2014 ויסתיים בירדן בתאריך 24.5.2014.

לעוד פרטים:
דף הפייסבוק של הראלי בישראל