חג הפורים הגיע ואתו התחפושות. כשהיינו קטנים התחפשנו לבוקרים, שוטרים וגנבים, או למלכת שבא ומלכת אסתר. בקיצור – השקענו, מאוד. מאידך, כשמתבגרים, הדעות אם להתחפש או לא בגיל שכזה, חלוקות. בעוד שצד אחד טוען שזה ילדותי ומטופש, הצד השני מיישם זאת בחיוך – גישה טובה לחיים.
החל מסוף השבוע האחרון, זלגו אלינו תמונות של תחפושות רבות, אך אותנו מעניינות אך ורק תחפושות של מה שמאחד את כולנו כאן באתר – תחפושות בעלות ארבעה גלגלים. זה התחיל ברובוטריקים, ואז הגיעו תמונות של עוד רובוטריקים, ואחר כך הגיעו תמונות של עוד רובוטריקים. שלא תבינו לא נכון, אלה תחפושות מושקעות, ואין לנו ספק שעלו המון כסף, גזלו המון זמן, והערימו קשיים בהפקתם. אבל אז הגיעו אלינו תמונות של הפקה אחרת לגמרי – ארבעה חברים לא ממש בריאים בנפשם, שהציגו תחפושת ייחודית, של אחת המכוניות ה"משפחתיות הראשונות" אי פעם.
תחפושות מוטוריות 2014
צילום: מנהל
ווילמה?
תכירו את ליאור גולומב, איתי אופניצקי, גיל אברמוב ועומרי מורדיאן – משפחת פלינסטון בשבילכם. הייחוד ברביעיית החברים הזו, שלא הסתפקו בנבוט לפרד פלינסטון ושיער כתום לווילמה, אלא גם הכינו את המכונית המשפחתית מקרשי עץ, וצמד חביות מלפנים ומאחור – להלן הגלגלים, ממש כמו בסדרה המצוירת. השמועות מספרות שארבעת החברים אולי בעלי דמיון ותעוזה, אך פחות השקיעו בחדר הכושר, והם סובלים משרירים תפוסים, כתוצאה מיחידת כוח אנושית בדמות הרגליים שלהם.
תחפושות מוטוריות 2014
צילום: מנהל
"חצי כוח"
ובאותה אווירה, אי אפשר שלא לשתף אתכם בתחפושת המדליקה ביותר שראינו עד היום. לא, זה לא בארץ, ושם לא פורים עכשיו, אבל למי אכפת? קבלו תחפושת מוטורית, והיכונו להחזיק את בטנכם מרוב צחוק:



וכאן יש כבר תצוגת תכלית: