סאנגיונג רקסטון
כפי שסיפרנו לכם בעבר, סאנגיונג רקסטון חוזר לשוק המקומי. הרקסטון הוא הדגם השלישי שהשיקה סאנגיונג בארץ במהלך השנה האחרונה, ויחד עם פתיחת אולם תצוגה חדש (ברחוב ריבל בתל-אביב) בתחילת החודש הבא – נראה כי חזרתו של המותג לפעילות מקומית צוברת תאוצה.
כזכור לכם, הרקסטון המחודש נשען על קודמו – וזה אומר שהוא מצויד בשלדת סולם נפרדת, סרן חי אחורי והילוך כוח – חדשות טובות לחובבי השטח. השינויים החיצוניים קלים אבל מקנים לרקסטון הוותיק מראה מודרני יותר. השינוי הגדול מתרחש מתחת למכסה המנוע – הרקסטון זוכה למנוע טורבו-דיזל מודרני מבעבר, אותו מנוע בנפח 2.0 ליטר המוכר מהאקטיון ספורט והרודיוס. גם כאן הוא מפיק 155 כ"ס (163 כ"ס למנוע ה-2.7 הישן) ו-36.7 קג"מ (לעומת 34 קג"מ בקודם) ומסייע לשפר במעט נתוני הביצועים וצריכת הדלק הרשמיים. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה יחסי העברה.
צילום: מנהל
מגיע ברמת גימור אחת ומאובזרת למדי
סאנגיונג רקסטון מגיע לארץ בגרסת שבעה מושבים וברמת גימור אחת שכוללת בקרת אקלים, בקרת שיוט, חישוקים קלים, מדרגות צד, חיישני חנייה מקוריים, מראות צד מתקפלות חשמלית, דיבורית בלוטות' ומערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה (מצופה עור). מחירו של הרקסטון בארץ יעמוד על 225,000 שקלים.

בחודש הראשון לשיווק הרקסטון המחודש, תציע סאנגיונג ישראל ללקוחותיה אפשרות לבחור, ללא עלות, בערכת הגבהה שתוסיף למרווח הגחון 4 ס"מ. הערכה תמשיך להימכר לאחר מכן, אך יגבה עליה תוספת תשלום בסך 5,000 שקלים.