זהו היכן צולמה התמונה הראשית (מופיעה גם בצד כתמונה גדולה יותר), ותוכלו לזכות בפרס בשווי מאות שקלים. הפרס החודש – משקפי רודי פרוג'קט מדגם סטרטופליי, המתאימים במיוחד לפעילות ספורטיבית בזכות משקל קל, כיסוי רחב של העדשה ואפון מתכוונן. ניתן להתקין במסגרת מגוון עדשות, כולל עדשות אופטיות, או להוסיף קליף און אופטי. המחיר לצרכן הוא 580 ש"ח. את הזיהוי יש לשלוח לכתובת המייל [email protected] עד ה-24 לינואר.
זהה את האתר – וזכה בפרס (חודש ינואר)
צילום: מנהל
משקפי הפרס. מתנה בשווי 580 שקלים
הזוכה בחודש שעבר
בחודש שעבר נרשמו 100 אחוזי הצלחה בקרב המזהים. לא מפתיע בהתחשב בעובדה שהאתר הפעם לא חבוי במעמקי השטח, אלא נמצא לצד כביש בו נוסעים לא מעט אנשים (בין בית גוברין לבית ניר). מה שמפתיע הוא שכולם גם ידעו את שם המקום, ורובם גם את הסיפור שמאחוריו.
המבנה המצולם מזוהה כקבר השיח' תמים אל-דאר, שלפי האגדה היה אחד מתומכיו הראשונים של הנביא מוחמד, וכתמורה לתמיכתו קיבל את השליטה על נפת חברון. עד היום חמולת תמימי דומיננטית באזור חברון – בית גוברין היתה שייכת לנפת חברון בתקופה ההיא – ומונה, על פי הערכות בין 50 ל-100 אלף איש.
אם אתם בסביבה מומלץ לפנות אל השביל הסמוך למבנה ולבלות שעה או שעתיים בשיטוט איטי בין הגבעות. מדובר בשטח טבעי גדול ולא מופרע יחסית, בו יש סיכוי טוב לפגוש בעלי חיים נדירים (באזור חיים אפילו צבועים!) או סתם להרגיש לרגע כאילו השארתם את הציביליזציה מאחור. לא צריך לשם כך ג'יפ קשוח – כל רכב פנאי צנוע יספיק, ואם לא ירד גשם לאחרונה, אפשר לעשות זאת אפילו בלי הנעה כפולה.
הזוכה בחודש דצמבר – הקוראת רוית דור. רוית זכתה במסך 7 אינץ' המשמש כמראה וכמסך למצלמת רברס, מתנת אוטודיפו. נהיגה בטוחה!