צוות פוינטר בראלי בלקן האחרון
מרוצי ראלי הם אף פעם לא עניין קצר, אבל מרוץ רצוף של 24 שעות הוא אתגר גם לשועלי שטח וותיקים כמו שלושת הצוותים שיוצאים לראלי 24 השעות של יוון. המרוץ הוא חלק מהליגה הבלקנית, כך שכמובן נמצא כאן את רז והלל הבלתי נלאים מצוות פוינטר. אליהם מצטרפים שני שמות וותיקים – שי שמעוני ומיקי יוחאי – שיוצאים עם ה"האנטר" של צוות ד.נ כל גדר/גתוס (שכל קשר בינו לבין הטנדר של מיצובישי מקרי בהחלט, ומסתכם בחלקי פח. המנוע ותיבת ההילוכים מגיעים מ-GM, והמתלים הם בכלל של פאג'רו). גם אנשי הצוות השלישי מוכרים לכל מי שעוקב אחר התחום – יובל שרון ונמרוד (קיד) אופיר, שיוצאים בחסות עופר-אבניר, רכובים על קומנדר 1000X.
ומה בתפריט של המרוץ – שיזנק לדרכו בשבת בצהריים הקרובה ויסתיים בראשון אחרי הצהריים? בערך 1000 ק"מ של מסלול באזור שמצפון לאתונה, כולל קטעים בין פסגות שכבר טעמו שלג השנה. והכל בנהיגה רצופה, עם שתי עצירות בלבד לטיפולים והתרעננות. לא בדיוק התפריט הרגיל במרוצי ראלי כאלו, כך שגם שועלי הקרבות הוותיקים מתייחסים אליו כאל "לא נודע" – איך יתמודדו עם הנהיגה הרצופה והארוכה, ובעיקר עם הנהיגה הרבה בלילה.
ראלי יוון: 24 שעות של אבק
צילום: מנהל
הצוותים הישראלים עם שגריר יוון
בין באי מסיבת העיתונאים נכללו כמה פנים מפתיעות – שגריר יוון בישראל, למשל וגם ח"כ דויד צור, בעברו מפקד משטרת מחוז ת"א, שנזכר בימי ילדותו באשקלון, ובשעות שהעביר בצפייה במרוצים במסלול הראלי-קרוס שם, והבטיח לפעול להקמת מסלול בישראל. אנחנו ב'אוטו' נעקוב אחרי הצוותים ביוון ונסקר את המרוץ.
המשתתפים מבקשים להודות לנותני החסות שאפשרו את היציאה למרוץ:

רז והלל: פוינטר מבית שגריר אשר "סוגרים" עשור של מתן חסות; חברת אוטולוקס, יבואנית צמיגי TOYO; טלפארמה, וגילת סאטקום.
שי ומיקי: ד.נ כל גדר; גתוס; קוגול - יבואן צמיגי BFGOODRICH; חברת קרוס קאונטרי וספארקו.

יובל ונמרוד: עופר אבניר, יבואני CAN-AM; ג.גידור; מבדקה לבניין ותשתית בע"מ וברקום - נציגת סקאלה ריידר בישראל.

צוות פוינטר בראלי יוון האחרון