כנס פסגת הרכב 2013
ביום ג' הקרוב, ה-26 בנובמבר, יערך בכפר המכביה כנס 'פסגת הרכב'. הכנס מאורגן על ידי חברת 'מידע כנסים' בהשתתפות הוצאת 'אוטו'. הכנס יפתח בשעה 9:00 בבוקר על ידי מר עוזי יצחקי מנכ"ל משרד התחבורה. בכנס ירצו בין היתר מנכ"ל יד 2 יבין גיל-מור, ומנהל תחום רכב בגוגל, אסף אמבר, על הקשר ללקוח בעידן הדיגיטלי. על פרסום רכב ירצה לירון שכטר מ'דרורי-שלומי', על הקשר בין צמיגים לבטיחות ידבר יוסי קונפידן יבואן מישליין, על נעילה פיסית של מכונית בפני גניבה רונן זיסו מחברת סייפקאר, ועל טכנולוגיה חדשנית ויישומה ברכב ידבר אליק גורביץ מנכ"ל עלמגו.
נוסף על ההרצאות, יתקיימו בכנס פאנלים מרתקים על נושאים מגוונים, שישתתפו בהם דוברים עם דעות מנוגדות, מה שמבטיח דיונים מעניינים. הפאנל הראשון בנושאי ליסינג יונחה על ידי נועם קום וישתתפו בו מנהלי חברות ליסינג וביניהם יואב הורביץ מאוויס שמוליק קליין מקל-אוטו ואליחי אל-יגון מליס 4 יו. לידם או מולם נפגוש בשלמה מאיר – משנה למנכ"ל מכשירי תנועה.
קטעים מהכנס בשנה שעברה
שני הפאנלים הבאים, יונחו על ידי העורך האחראי של אוטו, דני פרומצ'נקו. בראשון ביניהם שיעסוק בבטיחות יופיעו בין היתר יוסי קונפידן יבואן צמיגי מישלין, רון מסוקוביץ מהרשות לבטיחות, איתי אלון מ'אלטרינטיבי' שעוסק בהדרכה לנהיגה נכונה ואבי בן לישי מחברת מיקוד בסביבה בטוחה. תחומים השונים מהם מגיעים אנשים אלו, ונוכחות מנכ"ל הרשות לבטיחות, מבטיח דיון ערני ומעניין. הפאנל השני אותו ינחה דני, עוסק בהעדפות הקנייה של הלקוח הישראלי. בין היתר ידברו בו אלדד אריה, מנהל מחלקת הייעוץ של אוטו שמחלקתו מדברת עם מאות רוכשי מכוניות פוטנציאלים ביום, ירון לנדא מנהל מותג קיה בישראל, שמייבאת את הדגם הנמכר ביותר בישראל היום, נועם קום שייצג את החברות הגדולות המשתמשות בשרותי ליסינג ומוני בר שייצג את חברות הליסינג. בהחלט קבוצה שעשויה להאיר אספקטים שונים של שיקולי הבחירה של מכוניות בישראל.