אופל אינסיגניה
אופל ישראל שואפת לנצל את מתיחת הפנים שעברה האינסיגניה על מנת לשפר את רמת התחרותיות שלה בשוק המקומי. לחלק מהשינוי יהיה אחראי מנוע ה-1.6 ליטר החדש, אשר מפיק 170 כ"ס. אופל ישראל מתכוונת ללכת בדרך דומה לזו של פיג'ו-סיטרואן ויבואניות אחרות, ולבחור בנפח מנוע שבעבר נתפס כקטן מדי בתחום המשפחתיות הגדולות.

אופל אינסיגניה צפויה להגיע ארצה בחודשים הקרובים, עם מנוע ה-1.6 ליטר המוגדש, במקום מנוע ה-2.0 ליטר טורבו 220 כ"ס המוכר. ההבדל בביצועים יהיה אומנם מוחשי והזינוק למאה אמור להיות איטי יותר ב-2.1 שניות (9.9 לעומת 7.8), אך מאידך צריכת הדלק צפויה להיות טובה יותר באופן משמעותי.
צילום: מנהל

הגרסה המחודשת תגיע אלינו עם אבזור עשיר יותר מבעבר, אולם בזכות דירוג עדיף במיסוי הירוק שיביא עימו המנוע החדש, מחירה יהיה נמוך יותר. היבואנית מקווה להתקרב למחירי מובילות הקטגוריה, כדוגמת מאזדה 6 (אזור ה-167,000 שקלים), אך עדיין לא ברור עד כמה. כיום, עם תג התחלתי של 182,000 שקלים, האינסיגניה יקרה יותר משמעותית מרוב המתחרות. לכן, מחיר זול יותר יכול לסייע רבות בהגדלת נתח המכירות שלה בארץ.