פורמולה 3 - נורבורגרינג
בסוף השבוע האחרון נערך הסבב השביעי העונה במסגרת אליפות אירופה בפורמולה 3. רוי ניסני, נציגנו הישראלי באליפות, סיים את מקבץ המרוצים שנערכו בנורבורגרינג שבגרמניה, במקומות ה-17 וה-18.
ניסני, מקבוצת מוקה מוטור-ספורט, סבל ביום שישי מבעיות טכניות במכוניתו, אשר שיבשו את האימונים שלו ובהמשך גם את מקצה הדירוג. צוות המהנדסים של קבוצתו לא הצליח לפתור את הבעיה לפני מקצי הדירוג, וניסני דורג בסופו של דבר נמוך יחסית במקומות ה-19 וה-18 על הגריד.
בשבת נערכו שני מרוצים, כשבראשון מבניהם ניסני שפתח כאמור מהמקום ה-19, הצליח להתקדם שני מקומות בלבד ולסיים במקום ה-17. במרוץ השני שהתקיים בשעות הערב, הסתבך רוי בתאונה עם לוקאס וולף אחרי סחרור על המסלול בהקפה ה-13, דבר שגרם לפגיעה בשניהם ולפרישתם מהמרוץ. שופטי התחרות החליטו להעניש אותו בהורדה של חמישה מקומות בגריד לקראת המרוץ השלישי שהתקיים אתמול (ראשון). רוי פתח את המרוץ במקום ה-19, במהלכו התקדם עד למקום ה-16 וממש לפני דגל השחמט, כשניסה לבצע עקיפה, ירד למקום ה-18.
מי שסיים במקום הראשון ושלט ללא עוררין ב-3 המרוצים שנערכו בגרמניה, הוא האיטלקי רפאל מרסיאלו (בתמונה) מקבוצת פרמה (Prema), שממשיך להוביל בבטחה את אליפות הנהגים.

פורמולה 3: סופ
צילום: מנהל
לאחר שלושה סופי שבוע שבהם רוי ניסני מסיים בין עשרת הנהגים הראשונים וזוכה בנקודות, הוא נאלץ הפעם להסתפק בפחות. ניסני: "מכל מרוץ אני מנסה ללמוד ולהפיק לקחים למרוץ הבא, כך אעשה גם הפעם. סוף השבוע האחרון לא היה מהמשובחים שהיו לי בקריירה, אבל אני נמצא בתוך תהליך ארוך של למידה ולצד מרוצים מוצלחים יש גם פחות, זה חלק מהמשחק".
עד לסיום העונה נותרו עוד תשעה מרוצים בשלושה סופי שבוע. המרוץ הבא יתקיים רק בעוד חמישה שבועות בהולנד, אבל עוד לפני ניסני שחוזר לארץ מחר למנוחה קצרה, ייצא בשבוע הבא לסדרת אימונים בגרמניה, שימשכו עד ערב ראש השנה.
את ההתנגשות בין ניסני ו-וולף תוכלו לראות בדקה ה-0:28:29 של המרוץ: