אופל אינסיגניה קאונטרי טורר
עושה רושם שאופל מתענגת על נקטר הקרוסאובר, כי בעקבות ההצלחה של המוקה הקטן (שינחת כאן בקרוב), היא חושפת כעת גרסת שטח לאינסיגניה. השם המלא הוא אופל אינסיגניה קאונטרי טורר (Country Tourer) והוא מבוסס, כמובן, על גרסת הסטיישן (שנקראת באופל טורר) של המשפחתית הגדולה. הקאונטרי טורר יוצג בתערוכת פרנקפורט הקרבה והולכת, שתתקיים בספטמבר.

בדומה לגרסאות מקבילות של דגמים אחרים כמו אודי אולרוד או וולוו V40 קרוס קאונטרי, גם הקאונטרי טורר עברה שינויים קלים במראה החיצוני, שנועדו כמובן להקצין את אופיו ה"שטחי" (לא במובן השלילי). אופל לא זנחה את הפרקטיקה, ולצד שינויים אלה גם הגביהה את הרכב ב-2 ס"מ לטובת מרווח הגחון, ושידכה את מערכת ההנעה הכפולה והדיפרנציאל מוגבל ההחלקה. מדובר במערכות דומות לאלה הנמצאות בגרסת ה-OPC השרירית, ומסוגלת להפנות יותר מומנט לגלגלים במידה וחיישניה מזהים איבוד אחיזה. כאשר המערכת לא מזהה צורך בהנעה כפולה, מועבר הכוח אל הגלגלים הקדמיים בלבד. אופל לא מציינת אילו שינויים נעשו למערך הבולמים והמתלים, או אם אלו הותאמו לנסיעה מחוץ לכביש.

אופל אינסיגניה קאונטרי טורר יוצע בשווקים השונים עם 3 מתוך יחידות ההנעה של גרסאות הסדאן והסטיישן הרגילות. ההיצע יכלול שתי יחידות דיזל – 2.0 ליטר עם מגדש אחד או שניים בהספקים של 163 ו-195 כ"ס בהתאמה. מעליהן יהיה מנוע ה-2.0 ליטר המוגדש המספק 250 כ"ס.