חברת UMI, נציגת ג'נרל מוטורס בחרה לחגוג את תחילת הקשר עם הירו (Hero), הקונצרן ההודי ויצרן הרכב הדו-גלגלי הגדול בעולם, עם השקה רשמית לאופני A2B החשמליים. לכבוד האירוע הגיע לארץ נוויל מונג'יל מראשי הקונצרן הענקי.
הקשר עם הירו נוצר דרך מותג האופניים החשמליים A2B הגרמני, אשר נרכש לאחרונה על ידי הקונצרן ההודי. עבור UMI, שהחלה בשיווק האופניים האלה עוד לפני רכישת המותג על ידי הירו, נוצרה כאן הזדמנות ליצור קשר עם הקונצרן ההודי מרובה המותגים. זה המקום לומר כי הירו היא יצרנית אופנועים חשמליים גדולה אשר מתכננת להתחיל בשנים הקרובות בשיווק כלים כאלה באירופה. זו תהיה כמובן הזדמנות עסקית מעניינת ליבואנית הרכב.

ב-UMI מדגישים שהיות ומדובר ביבואנית הרכב היחידה בתחום האופניים החשמליים, הן יציעו שירות ברמה גבוהה בהרבה מהמקובל היום בתחום. הם גם מצביעים על הניסיון הארוך שלהם עם כלים אורבאניים חשמליים בזכות הסגוואי. להערכת UMI, בעתיד הקרוב שוק האופניים החשמליים יהפוך מקצועי וכלכלי יותר והצרכן יהיה מוכן לשלם יותר עבור כלי אמין ממקבילות "פיראטיות" זולות. הם מצביעים על תהליך דומה שקרה באירופה ומאמינים שגם בארץ השוק יתפתח באופן דומה. לפי אסף אגמון, מנכ"ל יוניברסל מוביליטי טכנולוגי (חברת בת של UMI), ב-2015 צפוי ייצור אופני A2B לעבור לגרמניה דבר שיתרום לתדמית ולאיכות.

במסגרת האירוע הציגה היבואנית שלושה זוגות אופניים חדשים: אדג' – מתקפלים וקלים מסוגם (6,500 שקלים), ה-24 היבריד הרב שימושי בעל חיישן מומנט לשליטה מדויקת יותר בהאצות וטווח של 70 ק"מ (12,900 שקלים), וה-36 שלהם טווח של 40 ק"מ (7,300 שקלים). בעתיד הקרוב יוצעו גם הלייזר והטרקינג הגדולות יותר (9,300 שקלים) לנשים וגברים עם חיישן מומנט וטווח של 50 ק"מ.
היבואנית תיתן אחריות של שנה או שנתיים למערכות החשמליות (בהתאם לדגם), שנה למצבר ו-10 שנים לשלדה. כמובן שהאופניים עומדים בתנאי החוק הישראלי כלומר מופעלים רק עם פידול וללא מצערת.