מיצובישי מיראז'מיצובישי ישראל ממתינה לשנה חשובה ביותר ב-2013 עם שפע חידושים לא שגרתיים עבור היצרנית הקטנה יחסית. אחרי תקופה שקטה יחסית מכיוון המותג היפני הוא אמור להציג מספר דגמים חדשים שחשיבותם היא גם בכניסה לפלחי שוק בהם לא היה עד כה.

עם פתיחת השנה היא עשויה להתחיל בשיווק האאוטלנדר החדש, שמחליף את רכב הפנאי הגדול והמצליח של היצרנית. בהמשך הדרך מתוכננת לנחות כאן מכונית הסופרמיני הקטנה והגלובאלית של היצרנית שמכונה מיראז'. המכונית תוכננה מראש עם מחשבה על עלויות ייצור נמוכות ועשויה להיות מאוד תחרותית, וגם לשמש בסיס לגרסאות מרכב נוספות (בהן סדאן למשל) שעשויות להיות חשובות ביותר בשווקים האסייתים. במקור הייתה המכונית הקטנה צפויה לנחות בשוק המקומי בתחילת השנה ואולם כעת נראה שהיא תגיע רק בתחילת הרבעון השלישי של 2013. התכנון המקורי היה להביאה עם מנועי השלושה והארבעה צילינדרים ואולם זה מן הסתם יהיה תלוי ברמות המחיר. כך או כך המיראז' תכניס את מיצובישי ישראל לפלח חשוב מימנו נעדרה עד כה.

בין לבין צפוי לנחות כאן סוף-סוף גם רכב הפנאי הקומפקטי של החברה ה-ASX. גם הוא יכניס את המותג לתחום חשוב ביותר מימנו הוא נעדר. את הרשימה תשלים לקראת סוף השנה גרסת הפלאג-אין של האאוטלנדר שתושק אף היא בתערוכת פריז הקרובה, הפעם במהדורתה האירופאית.