מאזדה MX5 GT קונספטמאזדה תציג בפסטיבל המהירות של גודווד (Goodwood) שיתקיים בסוף השבוע בבריטניה מכונית קונספט שמבוססת על גרסת המרוצים של הרודסטר הפופולארית, שנקראת MX5 GT4. מאזדה MX5 GT קונספט תגיע עם מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי שמייצר 205 כ"ס (לעומת 161 בגרסה הרגילה המשווקת גם בישראל) ומשודך לתיבת 6 ההילוכים הידנית של המכונית. מאזדה אינה חושפת את נתוני הביצועים של ה-MX5 GT, אולם אפשר להניח שהם קרובים יותר לאלה של ה-MX5 הרגילה (7.6 ו-7.9 שניות לגרסאות הרודסטר והגג הקשיח הרגילות, בהתאמה) מאשר לגרסת ה-GT4 הרושמת מהירות מירבית של 257 קמ"ש, כשאת 100 הקמ"שים הראשונים היא גומעת ב-3 שניות בלבד.

היא מגיעה עם תוספות אווירודינמיות עשויות סיבי-פחמן, והמתלים שלה שופרו בכדי שתוכל לספק אחיזה טובה יותר, והם ניתנים להתאמה בהתאם למצבי הנהיגה השונים. יש לה מערכת אגזוזים ספורטיבית עם יציאה מרכזית שעל פי מאזדה גם תייצר צליל נעים יותר לאוזן. מבפנים קיבלו מספר רכיבים טיפול סיבי-פחמן שנועד להפחית ממשקל המכונית, לצד מושבים ספורטיביים של רקארו לשיפור האחיזה.

לצד הגרסה הזו מאזדה גם תציעה גרסת מרוצים שתוכל לשמש לימי מסלולים. גרסה זו תגיע עם צמיגי מרוץ (סליקס) וקשתות התהפכות בצבע הרכב.