אופל אסטרהחברת שלמה חוגגת סיום שנה ראשונה למעבר מותג אופל תחת מטרייתה ומבטיחה כי ב-2012 היא תהיה עוד יותר אגרסיבית מאשר בשנה שעברה. מה זה אומר? ובכן, באופל מתכוונים להעלות את רמת המכירות ב-2012 ב-50% לעומת 4,000 היחידות שנמכרו ב-2011. בהתחשב בכך שב-5 השנים שקדמו לכך אופל מכרה כמה מאות בודדות בשנה מדובר בהישג ראוי לציון. דוגמא נוספת לרמת האגרסיביות הצפויה מהם היא התמחיר החדש והמפתיע לאסטרה, זאת בייחוד כאשר המהלך על רקע עליות מחיר של המתחרות (בעיקר היפניות, אך לא רק).
מחיר אופל אסטרה בגרסת ה-1.4 ליטר טורבו (140 כ"ס) ירד מ-133,000 שקלים ל-125,000 שקלים, מה שמעמיד אותה במקום חדש לגמרי עבור הלקוח הפרטי. עבורו היא תהיה כדאית בהרבה מגרסת ה-1.6 המוכרת שתופנה כך נראה לציי הרכב. אגב, גם מחירה של זו האחרונה הוזל, אך בשיעור מופחת: גרסת ה- 1.6 ליטר ירדה מ-124,000 שקלים ל-122,000 שקלים.

אין ספק, האסטרה היא המכונית החשובה ביותר שלהם עבור השוק המקומי, אך באופל ישראל מדגישים כי גם מנוע הטורבו-בנזין חשוב עבורם ומכאן המחיר המאוד מושך. המהלך הזה בוודאי יספק חומר רב למחשבה עבור חברת UMI שתשיק בשבוע הבא את שברולט קרוז עם אותו מנוע 1.4 טורבו.

במקביל לשינויי המחיר באסטרה, מודיעים באופל על הוזלה משמעותית במחיר האינסיגניה OPC. גרסת הקצה של האינסיגניה (2.8 ליטר, 325 כ"ס) תוצע מעתה במקום ב-365,000 שקלים ב-299,000 שקלים.