אלון דאי במכונית הפורמולה 3
אלון דאי, נהג הפורמולה 3 הישראלי, התחרה בשני מירוצים במסלול זולדר שבבלגיה בסוף השבוע האחרון. את המוקדמות למירוץ הראשון הוא סיים במקום התשיעי, אך לאחר עונשים שספגו שבעה ממתחריו, הוא קודם למקום השביעי. משם היה זה מירוץ רווי תאונות – אלון זינק היטב אך בפנייה הראשונה התנגש באחוריו נהג שבלם מאוחר, ומעט לאחר מכן נפגעה מכוניתו שוב על ידי נהג שאיבד שליטה. כשהרכב פגוע אלון הצליח לשמור על מיקומו השישי עד לסוף המירוץ, ולהשיג ניקוד חשוב.
אל המירוץ השני זינק אלון מהמקום התשיעי על הגריד, וכבר בהתחלה עלה שני מיקומים. מאוחר יותר הוא הצליח לבצע עקיפה נוספת וסיים שוב במקום השישי. אלון שמר על מקומו החמישי בטבלת האליפות, אך הפער בינו לבין המקום הרביעי, טום בלומקוויסט, גדל ל-9 נקודות לאחר ניצחון של הסטיג המקורי במירוץ השני, אשר זיכה אותו ב-12 נקודות (עשר לניצחון, אחת לפול פוזישן ואחת להקפה המהירה במירוץ).
סוף שבוע קשה לאלון ורוי
צילום: מנהל
רוי ניסני, מתכונן למירוץ

מצבו של רוי ניסני, המתחרה בליגת פורמולה מאסטר, פחות שפר עליו בסוף השבוע. ההתחלה דווקא הייתה מבטיחה, עם מיקום רביעי במוקדמות למירוץ הראשון, אך הפנייה הראשונה במירוץ הובילה לתאונה שגרמה לפרישתו המוקדמת. נהג אחר התנגש ברכבו מאחור וסובב אותו, בעוד נהג שלישי פוגע בשניהם ומשבית את המכוניות. ניסני אף נפגע קלות ברגלו, אך התאושש במהרה לקראת שני המירוצים הבאים. את המירוץ השני הוא החל מהמקום ה-22 וטיפס במהרה בדירוג, אך חזר להוביל מהסוף עקב החלקה ונאלץ להחל שוב במסכת עקיפות, עד שסיים במקום ה-16.
המירוץ השלישי היה הטוב ביותר בסוף השבוע של רוי. תאונה רבת משתתפים לפניו איפשרה לו לעקוף רבים והוא התקדם עד למקום השמיני בסוף המירוץ, והשיג 4 נקודות. כעת הוא ממוקם תשיעי בטבלה, עם חמישה סופי שבוע שנותרו לאליפות, ואפשרות לא רעה להתקדם עוד בדירוג.