מרוץ כזה לא ראו הארגנטינאים הרבה זמן. הוא התחיל בסערה, עם סבסטיאן לואב במפגן יכולת זורע פחד ביום חמישי, ויארי-מאטי לאטוולה בתצוגה אפילו יותר מרשימה בשלושה הסטייג'ים הראשונים של יום שישי. ואז עלה לואב שוב לכותרות, אבל לא מהסיבה הרגילה – עומס של אנשים שעמדו ביציאה מהסטייג' הובילה אותו לעקוף בטעות את עמדת הצ'ק-אין שתי שניות (!) מוקדם מדי, מה שהוביל באופן מיידי לעונשין של דקה שלמה. לואב ההמום היה מלא תירוצים אך ללא הועיל – הקנס נותר בעינו. לאטוולה המשיך להוביל בסיום היום, בהפרש של קרוב ל-20 שניות מסבסטיאן אוגייר, נהגה השני של קבוצת סיטרואן.לואב - חוזר בענק מדקה וחצי מאחור - היישר אל ניצחון ברגע האחרון

יום שבת סימן את תחילת המתקפה של לואב, שהחל אותו דקה וחצי מאחור והלך והתקרב אל המובילים מדי סטייג'. גם אוגייר נצמד ללאטוולה, עד שלזה האחרון נשבר מתלה והוא נאלץ לוותר על ההובלה – ומאוחר יותר על הראלי כולו, למרבה אכזבתו. גם פטר סולברג, שנהנה מראלי מעולה ואיים על ראשות הפודיום עד סטייג' 15, חטף מהלומה כשהגה הכוח במכוניתו שבק חיים והוא איבד כדקה שלמה לאורך הסטייג' האחרון של היום.
את היום האחרון פתחו המתחרים כאשר אוגייר מוביל את הראלי ביותר מ-40 שניות על הירבונן ולואב, כשהוא ככל הנראה מופתע יותר מכולם על ההישג, שכן זהו מפגשו השני בלבד עם ארגנטינה. אבל הסטייג' הראשון של היום הוכיח לו שאפשר להיות אפילו יותר מופתע – כשחתך פנייה הדוקה ומלאת עשבייה, מכוניתו התהפכה במהירות זחילה ונחתה שוב על הגלגלים. הוא החל שוב בנסיעה כמעט מיד, אך איבד יותר מ-20 שניות מההובלה, כשמי אם לא סבסטיאן לואב נושף בעורפו. לואב הצליח לעקוף את הירבונן בכ-2 שניות לאורך הסטייג' הממושך, והשלושה נכנסו לישורת האחרונה כשלכל אחד מהם סיכוי ריאלי לנצח.
שלושת הסטייג'ים האחרונים של הראלי היו קצרים ומהירים. לואב והירבונן התקרבו מרחק 6 שניות מאוגייר עד לכניסה לסטייג' האחרון, בזכות פגיעה בהגה הכוח במכוניתו של סבסטיאן הצעיר לאחר ההתהפכות. לפאואר-סטייג' בסיום הראלי היה אמנם מנצח מפתיע – פטר סולברג – אבל הדרמה הגדולה הייתה עם המחטף של לואב, שסיים את הסטייג' עם זמן כמעט זהה לשל הירבונן – ומהיר ביותר מ-10 שניות משל אוגייר המדשדש. כתוצאה, הטבלה הפעם צמודה במיוחד – לואב מנצח את הראלי כשהירבונן צמוד מאחוריו, ואוגייר רק שניות בודדות מאחור. פטר סולברג התאושש אל המקום הרביעי, ולאטוולה שחזר להתחרות ביום האחרון, הצליח להכנס אל המקום השביעי.
המרוץ הבא יחל ב-16 ביוני ביוון.

דירוג ראלי ארגנטינה:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן)– 4:03:56.9 (26 נק')
2. מיקו הירבונן (פורד) – +2.4 (20 נק')
3. סבסטיאן אוגייר (סיטרואן) – 7.3+ (15 נק')
4. פטר סולברג (קבוצת פטר סולברג) –32.6+ (15 נק')
5. מאדס אוסטברג (סטובארט-פורד) – +5:16.8 (10 נק')
6. פדריקו ווילאגרה (מונצ'י-פורד) – 6:48.5+ (8 נק')
7. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 11:34.5+ (6 נק')
8. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 13:32.7+ (4 נק')

דירוג נהגים אחרי 6 מרוצים:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן)– 126 נק'
2. מיקו הירבונן (פורד)– 113 נק'
3. סבסטיאן אוגייר (סיטרואן) – 96 נק'
4. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 74 נק'
5. פטר סולברג (סיטרואן פרטית) – 61 נק'
6. מאדס אוסטברג (סטובארט-פורד)– 48 נק'
7. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 28 נק'
8. פדריקו ווילאגרה (מונצ'י-פורד) – 20 נק'

דירוג קבוצות אחרי 6 מרוצים:
1. סיטרואן – 207 נק'
2. פורד – 174 נק'
3. סטובארט-פורד – 75 נק'
4. פטר סולברג – 49 נק'
5. מונצ'י-פורד – 32 נק'
6. אייס 1 – 26 נק'