בחג השני של פסח (יום שני ה-25/4) נערכה סוף סוף לאחר דחיות רבות התחרות השנתית לשיפוץ רכבי האספנות של 'מועדון ה-5' בשיתוף מגזין 'אוטו'. זו השנה ה-12 לקיום התחרות והמסורת ממשיכה לצמוח ולעורר עניין רב בקרב קהילת חובבי רכבי האספנות בפרט וחובבי רכב ומוטוריקה בכלל.
השנה נרשמו לתחרות שבעה כלי רכב אשר עמדו בקריטריונים הנדרשים: אורי ורון אפצנלר עם פולקסווגן חיפושית קבריולה 1961; איציק כהן עם קאדילק קופ-דה-וויל 1957; מאיר קלמנוביץ' עם פורד GPW שנת 1942; משה גולדברג-כידון עם מאזרטי מרק 1975; עמוס שלדובסקי עם פולקסווגן טרנספורטר 1979; שמוליק רוזנפלד עם דודג' פאואר וואגן (קומנדקר נ.נ) 1960 ותופיק ועלי ג'אברין עם פיזו' 404 1969.
שמש בוקר אביבית קיבלה את המשתתפים בתחרות, חברי מועדון ה-5 וצופים רבים שבאו לראות ולהנות. אט אט החלו זורמים פנימה אל עבר חניית אנדרטת משמר הגבול (צומת ברקאי) עוד ועוד רכבי אספנות של חברי המועדון ומילאו את החנייה עד אפס מקום. רכבי המתמודדים בתחרות עמדו זה ליד זה בצידי הבמה והכל היה מוכן לרגע הכרזת המנצח של השנה.נציין רק שלעומת שנים עברו, הוחלט השנה על שינוי בהליך הבחירה כך שלא היה דירוג "פודיום" עם מקומות שני ושלישי, אלא רק מקום ראשון.
למרות התחרות הקשה במיוחד, ועל כך גם העיד צוות השופטים, הוכרז הזוכה המאושר: שמוליק רוזנפלד בעליו הגאה של הדודג' פאואר וואגן הלו הוא הנ.נ המוכר לנו היטב משירותינו הצבאי. אין ספק (ומבלי להשוות לכלי הרכב הצבאיים...) שהעבודה המקצועית והמדוקדקת של מר רוזנפלד מרשימה ביותר, וההכרה הטובה ביותר היא כמובן הזכייה במקום הראשון.
סיקור מלא יופיע בגיליון הבא של המגזין (304).